fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השבוע בסל: מוצרי טיפוח שווים במיוחד

וגם: תה קר לימי החום והלחות, יוגורט עשיר בחלבון וצלחות חד פעמיות מקסימות ובעיקר ידידותיות לסביבה. חדשים על המדפים
השבוע בסל: מוצרי טיפוח שווים במיוחד ועוד כמה דברים טובים
השבוע בסל: מוצרי טיפוח שווים במיוחד ועוד כמה דברים טובים

חדשים על המדפים: שפתונים של איל מקיאג', סרום לפנים, מוצרי טיפוח טבעוניים וצלחות חד פעמיות נאות וגם ידידותיות לכדור הארץ

לרענון הגוף והנפש

כמה פשוט, ככה צונן, ככה מרענן. ויסוצקי מציעה חליטות להכנת תה קר (וטעים!) מסדרת "הגן הקסום" בשלושה שלבים פשוטים: שליש כוס מים חמים ותיון; שליש כוס קרח; שליש כוס מים קרים. ניתן להוסיף פירות יער ועלי נענע. בהיצע החליטות: מנגו ופסיפלורה, לימונענע, פירות יער, לימונית ולואיזה, הילולי פירות, מנטה, שומר, דובדבן, תפוח ועוד. 12-18 שקלים. בכל רשתות השיווק.

תה קר | צילום: סטודיו ויסוצקי, ברוך נאה
תה קר | צילום: סטודיו ויסוצקי, ברוך נאה

מט בשפתייך

DIRTY TALK – הוא שמה של סדרת שפתוני מט מצוינים של איל מקיאג' המונה 11 גוונים. מרקמם הרך, הנעים והקרמי אינו מכביד, משיחתם קלה ונוחה, הם מעניקים כיסוי גבוה ומקנים מראה אחיד וקטיפתי לשפתיים. השפתונים אינם מכילים פראבנים וכמו כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים. יש לכן כל הסיבות להצטייד בשפתון אחד לפחות. מחיר השקה לחודש יולי: 103 שקלים. בחנויות הרשת ובאתר החברה.

איל מקיאג' | צילום: יח"צ
איל מקיאג' | צילום: יח"צ

טיפוח עם מודעות סביבתית

מותג הטיפוח הבינלאומי, שהושק לראשונה ב-2018 בארה"ב ולאחר מכן באירופה ובאוסטרליה, הגיע גם לישראל. המוטו של המותג  הוא מודעות סביבתית וחברתית לצד חדשנות, וככזה כל המוצרים שלו הם טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים. בנוסף, כ-65 אחוז מהאריזות עשויות פלסטיק ממוחזר הניתן למחזור נוסף. בהיצע: סבון רחצה, שמפו, מרכך ותחליב גוף. אנחנו ניסינו את הסדרה הוורודה, והניחוח? מענג במיוחד. 17-40 שקלים. בסופר פארם.

LOVE BEAUTY & PLANET | צילום: יח"צ
LOVE BEAUTY & PLANET | צילום: יח"צ

חד פעמיות ומתכלות

מסנו סושי מגיעות אלינו צלחות חד פעמיות מעוטרות, ידידותיות לסביבה, העשויות קנה סוכר טבעי. בהיצע: צלחות בגדלים שונים למנה עיקרית, למנת ביניים ולמנה ראשונה וכן מרקייה אובלית, היכולה לשמש גם קערה להגשת סלט. בכל אריזה בסדרת הצלחות 25 יחידות. 8-17 שקלים. בכל רשתות השיווק.

סנו | צילום: טל אזולאי
סנו | צילום: טל אזולאי

ויטמינים לפנים

מותג הקוסמטיקה המעולה HL, המתמחה בתכשירי קוסמטיקה מקצועיים המכילים חומרים פעילים בריכוזים גבוהים ופורמולות המבוססות על מחקרים מדעיים וקליניים, מציע את אחד הסרומים הטובים, בהם התנסה המדור. מדור בסרום מולטי ויטמין המכיל ויטמינים חיוניים (A, E, C, H ו-F) להזנת עור הפנים. הוויטמינים ארוזים בקפסולות קטנות וצבעוניות השומרות על טריותם. בנוסף לוויטמינים מכיל הסרום חומרים פעילים נוספים בריכוזים גבוהים, וכל אלה ביחד משפרים את מראה העור ללא היכר. את הסרום יש למרוח פעם עד פעמיים ביום בפנים, בצוואר ובמחשוף, להחדיר בתנועות סיבוביות ולהמתין עד ספיגתו המלאה בעור. 330 שקלים ל-30 מ"ל. לא זול, אבל שווה. אצל קוסמטיקאיות.

סרום של HL | צילום: אורי גרון
סרום של HL | צילום: אורי גרון

עשיר בחלבון

יוגורט חדש מועשר ב-25 גרם חלבון מגיע למדפים מהמותג Muller. הוא מכיל חלבון whey טרי ולא אבקות חלבון כמקובל בשאר היוגורטים ומצטרף למוצרים בסדרת Muller active. מומלץ לעוסקים בספורט. כ-6 שקלים לגביע של 200 מ"ל (לפי שופרסל אונליין). בכל נקודות המכירה.

MULLER | צילום: סטודיו 0304
MULLER | צילום: סטודיו 0304

בלי תווית אדומה

מותג התה הקר Fuze-tea השיק את המשקה המוכר שלו בטעם אפרסק בגרסה מופחתת סוכר עם 19 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל ועם פטור מהתווית האדומה. להשיג בבקבוקים של 1.5 ליטר ושל 500 מ"ל. בכל נקודות המכירה וברשתות השיווק. כ-7 שקלים (לפי שופרסל אונליין).

Fuze-tea
Fuze-tea | צילום: שמיר סמסונוב

מן הטבע

ד"ר פישר הרחיבה את סדרת EFFECTIVE CARE בקרמים לגוף המועשרים בשמנים מהטבע ובפורמולות ייחודיות המעניקות לעור לחות אופטימלית והזנה מוגברת ומונעות יובש. בסדרה ארבעה תכשירים (בהתאם לסוג העור), שנבדקו במעבדה חיצונית באירופה ונמצאו מעשירים את העור בלחות אפקטיבית ל-72 שעות. התכשירים מכילים שמנים המופקים מקוקוס, אבוקדו, ארגן וכותנה, הם היפואלרגניים ואינם מכילים פראבנים. 25 שקלים ל-450 מ"ל. בפארמים וברשתות השיווק.

ד"ר פישר | צילום: יעל האן
ד"ר פישר | צילום: יעל האן

עוד חדשים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות