fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבושם של ג'יימס בונד, קלאסה של נעליים

השם הוא בונד. ג'יימס בונד. מותג הבשמים 007 השיק את  SEVEN _ הניחוח החדש בקולקציה של בושמי הגברים בהשראת הגיבור הקולנועי. הניחוח מכיל תווים של פירות הדר, חמצמצים ומתקתקים לצד תבלינים כמו קינמון, זעפרן, פלפל לבן, ענבר, וניל, מושק וקרמל. הבקבוק הוא הכי ג'יימס בונד שיש. עכשיו במחיר השקה של 199 שקלים ל-125 מ"ל (במקום 379 שקלים, מחיר רגיל). בסופר פארם, בניו פארם ובמשביר.

לגבר התוסס. הבושם ג'יימס בוונד (צילום: יח"צ חו"ל)
לגבר התוסס. הבושם ג'יימס בונד (צילום: יח"צ חו"ל)

 

 

מברשת חכמה. לראשונה מנטורל פורמולה _ אביזרי שיער. לאחרונה השיקה החברה מברשת פן מקצועית בעלת ראש תרמו-קרמי. הטכנולוגיה הזו מאפשרת לאגור את חום הפן במרכז המברשת ובכך להגיע לתוצאות החלקה ועיצוב מיטביות. המברשת מוצעת בשני גדלים: לבעלות שיער בינוני עד ארוך ולבעלות שיער קצר עד בינוני. 79 שקלים. בסופר פארם.

מתחממת. המברשת של נטורל פורמולה (צילום: מוטי פישביין)
מתחממת. המברשת של נטורל פורמולה (צילום: מוטי פישביין)

 

 

ריח של ניקיון באוויר. סדרת הנוזלים לניקוי רצפות של אג'קס, "חגיגת הפרחים", מתאפיינת בניחוחות שלא היו מביישים שום בושם יוקרתי. עתה, התחדשה החברה בניחוח חדש, תפוז, והוא פשוט מצוין. עוד יותר מצוינת היא העובדה שהניחוח נשאר בחלל זמן ארוך במיוחד. 14_20 שקלים ל-1.5 ליטר. בכל רשתות השיווק.

תחילת עונת התפוזים. חגיגת הפרחים של אג'קס (צילום: אפרת אשל)
תחילת עונת התפוזים. חגיגת הפרחים של אג'קס (צילום: אפרת אשל)

 

היי, מיקי. המגבונים הלחים לתינוק של האגיס הפציעו במהדורה עליזה במיוחד כשעל האריזה דמותו של מיקי מאוס. המגבונים, נזכיר, בטוחים לשימוש על עורו העדין של התינוק, מכילים ויטמין E ויותר מ-96 אחוז מים טהורים. 17_22 שקלים למארז של ארבע חבילות מגבונים.

להתנגב עם מיקי. מגבונים לחים של האגיס (צילום: יח"צ)
להתנגב עם מיקי. מגבונים לחים של האגיס (צילום: יח"צ)

 

סופלה מלטף. בללין מציעים קרם גוף במרקם סופלה שמתאים במיוחד לחורף. הקרם, בשמונה ניחוחות שונים, מועשר בשמני חוחובה, קלנדולה ובוראג' בשילוב שעוות דבורים ותמצית אלוורה. 80 שקלים. בסניפי הרשת.

פינוק לגוף. ללין (צילום: מוטי פישביין)
פינוק לגוף. ללין (צילום: מוטי פישביין)

 

 

כמה פשוט,  ככה יפה, ככה נוח. קולקציית חורף 2015 של רשת CHARLES & KEITH מתאפיינת בקו מינימליסטי וכוללת פריטים בסיסיים פונקציונליים. הפריטים מאופקים מאוד והגוונים נקיים ומעומעמים. בהיצע: נעלי אוקספורד ללא שרוכים, מגפונים עם בטנת שירלינג מינימליסטית ומגפי סניקרס בכמה גוונים לצד נעלי סטילטו עם שרוכים בעלות עיטורים מטאליים. בגזרת התיקים תמצאו תיקי כתף גדולים מובנים חלקית, תיקי גב עם רצועות שרוך, תיקי יד בצורת שק עם פרנזים לצד שלל תיקי ערב וארנקים. בקיצור, שווה לקפוץ לחנות המקסימה בקניון שער הצפון, יש הרבה מה לראות. החל מ-250 שקלים לנעליים, החל מ-200 שקלים לתיקים.

את הכי יפה כשנוח לך. מגפיים של צ'ארלס אנד קיית (צילום: יח"צ)
את הכי יפה כשנוח לך. מגפיים של צ'ארלס אנד קיית (צילום: יח"צ)

 

מסירה כל כתם. קליה, שמבחינת המדור היא מסיר הכתמים האולטימטיבי, השיקה את וניש קליה GOLD _ אבקה להסרת כתמים ולתוצאות ב-30 שניות. זאת הודות לנוסחה עוצמתית יותר עוד בשלב הראשון של הטיפול הנקודתי על הכתם. לבחירתכם שתי גרסאות של האבקה: לכביסה צבעונית ולכביסה לבנה. 20_35 שקלים. ברשתות השיווק והפארם (צילום: אפרת אשל)

יש קסם, אין כתם. קליה ווניש גולד (צילום: יח"צ)
יש קסם, אין כתם. קליה ווניש גולד (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות