fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל מה שאתם צריכים בשביל לקנות דירה

כבר שנים ש"רימקס פמלי" היא שם דבר בשוק הדירות בקריות ושמה לעצמה למטרה לעזור לכל לקוח למצוא את בית חלומותיו. עכשיו, כששוק הנדל"ן חי ובועט "רימקס פמלי" מעניקה לכם את כל הכלים למציאת הבית המושלם

חיפוש אחר דירה חדשה הוא אף פעם לא תהליך קל. בזמן החיפוש אחרת בית חלומותינו אנחנו נתקלים בכמה אתגרים בדרך. השוק רווי בהיצע, החיפוש הוא מסיבי ולכל אחד רצונות משלו.

קשר אישי עם הלקוחות

יהונתן טרבלסי, מ'רימקס פמילי' קריות, חברת הנדל"ן הגדולה ביותר באזור הצפון, מעניק את החבילה המושלמת לכל מי שמחפש את הבית הבא שלו. ההתמקדות העיקרית של טרבלסי היא בקשר אישי עם כל לקוח ולקוח, ניהול משא ומתן מקצועי מול בעל הנכס והגורמים הרלוונטים, וליווי אישי עד לקבלת הדירה.

במקום למצוא את עצמכם רצים בין מתווכים שונים, מחפשים אחר מודעות למכירה באתרי אינטרנט או לא מפסיקים לתשאל אנשים לגבי נכסים למכירה, תגיעו ליהונתן טרבלסי. כבר בפגישה הראשונה עם יהונתן טרבלסי תוכלו להבין שהגעתם למקום הנכון. תקבלו אוזן קשבת לכל הצרכים שלכם ומשם הדרך לדירה המיועדת קלה.

דירת 5 חדרים בקרית ביאליק. באדיבות: יהונתן טרבלסי
דירת 5 חדרים בקרית ביאליק. באדיבות: יהונתן טרבלסי

דירת החלומות שלכם במרחק נגיעה! השאירו פרטים לפגישה עם יהונתן טרבלסי

"רימקס פמלי" ראשונה בשוק הדירות

"רימקס פמלי" מחזיקה מספר רב של נכסים בקריות והופכת את התהליך המתיש להרבה יותר יעיל ומפוקס. תוך מספר פגישות מועטות ושאילת השאלות הנכונות, טרבלסי מפקס לכם את החיפוש וחוסך לכם הרבה כאבי ראש, לחצים ופגישות מיותרות.
"רימקס פמלי" שמה לעצמה מטרה להיות ראשונה בשוק הדירות בקריות. היא מחזיקה בדירות יד שנייה למכירה, דירות יד ראשונה מקבל"ן ודירות להשכרה. בזכות שנים רבות של עבודה קשה והכרה של שוק הנדל"ן ושל לקוחות רבים, המקצועיות הופכת את התהליך להרבה יותר יעיל.

דירת 5 חדרים בקרית חיים מזרחית. באדיבות: יהונתן טרבלסי
דירת 5 חדרים בקרית חיים מזרחית. באדיבות: יהונתן טרבלסי

הניסיון המקצועי של טרבלסי, מביא לקוחות רבים ליהנות מתהליך החיפוש ולהפוך אותו לחוויה של ממש. בשקיפות מלאה וליווי אישי, תקבלו יתרון משמעותי. לקוחות רבים שנעזרו בשירותיו מספרים כי במקום לבזבז את זמנם בשוק רווי דירות, הפגישה עם טרבלסי חסכה להם המון.

אם אתם מחפשים לקנות דירה, תוכלו להיות בטוחים שאתם בידיים טובות. תחסכו לעצמכם זמן יקר, התעסקות עם בעלי מקצוע וכסף מיותר ותגיעו לפגישה עם טרבלסי, יחד תצאו לדרך למציאת הדירה המושלמת הבאה שלכם.

 

צילום ועריכת וידאו: ברק בראון

דירת החלומות שלכם במרחק נגיעה! השאירו פרטים לפגישה עם יהונתן טרבלסי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות