fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פצצת זמן

בעוד כולם עוקבים ומנתחים את מה שקורה בסוריה ובלבנון, כדאי לשים לב למה שקורה באירופה. הגל של טרור ורצח בשבדיה ובאנגליה מבית היוצר של מהגרים מוסלמים
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ניכור, דחייה, מצב סוציו-אקונומי קשה ואידיאולוגיה מוסלמית רעה. גל טרור שכזה יכול בקלות לחדור למחוזותינו ולהוות פצצה מבית.

150 אלף מהגרי עבודה, ויש אף אומרים 200 אלף, שחיים בתוך בועת זמן ומקום, בעיקר בדרום תל אביב, חייבים לעשות כאב ראש למי שרוצה וחשוב לו לפתור את המשבר בדרכים נכונות, תבוניות ובעיקר הומניות. הספינים המכוערים, שמפעם לפעם מודלקים על ידי פוליטיקאים חסרי חמלה והשראה, לא יכולים להיות אלטרנטיבה למאמץ לאומי ללכת בדרכים נכונות ולפתור את הבעיות, ולא לחכות שהפתיל יתפוצץ בעוד שנתיים, חמש או עשר שנים. יש פתרונות והם דורשים כסף, היערכות ובעיקר נאורות וכוונות טובות. מי שינטוש היום את דרום תל אביב ויחשוב שהבעיה תיעלם, יתעורר יום אחד למציאות קשה מנשוא.

הפתרונות קיימים: תעסוקה, פיזור ברחבי הארץ, מניעה של כניסת נוספים והחזרה של חלק לארץ מכורתם. העשייה איטית מדי, וכמו שאמרתי, פצצת הזמן הזאת מתקתקת ומאיימת על כולם, גם על הטובים וגם על הרעים.

מי שינטוש היום את דרום תל אביב ויחשוב שהבעיה תיעלם, יתעורר יום אחד למציאות קשה מנשוא. הפתרונות קיימים: תעסוקה, פיזור ברחבי הארץ, מניעה של כניסת נוספים והחזרה של חלק לארץ מכורתם הגמר האירופי חצה את גבולות גרמניה ויצר הד בעולם כולו. מי שרוצה בכוח קבוצה, ספרדית או אנגלית בגמר, שתעלה עקב תקנון ולא עקב ביצועי שדה, יעשה בכך עוול ליופי ולנשגבות של גמר הצ'מפיון ליג.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות