fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על הראש

צ'רקס לא רק מגן על מח"ט גבעתי עופר וינטר, הוא גם נכון ודרוך לפקודתו
חיילים
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

האמת היא שיש תחושה שמישהו החליט ללכת על הראש של מח"ט גבעתי, עופר וינטר, זה שבקיץ האחרון ניהל בעוז את חטיבתו בקרב, אבל ערבב יותר מדי דת אצל החיילים, בכמות שלא היתה כאן מאז הפלמ"ח.
כמו בסדרת סיכולים ממוקדים יורדים על החטיבה של וינטר ומחפשים בכוח איך הכל ילך לכיוון המח"ט. מישהו בפרקליטות, או יותר גבוה בצמרת הצבא, ואולי בממשלה כנראה רוצה לעצור באמצעים טכניים משפטיים את הקריירה של עופר וינטר. החשיפה האחרונה של הקלטות נוהל חניבעל בפרשת החייל הדר גולדין, היא צעד מכרסם אמון במערכת הצבאית.

בשביל להוריד מח"ט החליטו לשרוף את החזית כולה, וכשיגיעו לכאן אורחים מחו"ל לבדיקה נוסח דוח גולדסטון מספר 2, זה כבר יהיה סיפור שונה וקשה הרבה מעבר לסיפור האישי של מח"ט גבעתי. אני ווינטר לא מאותו הדור, לא בעלי אותם אמונות ומנהגים ולא אכלנו מאותו המסטינג, אבל עכשיו, כשאני רואה מה שפכו עליו, אני אומר לו: עופר, המפקד, בשבילי אתה אח, ואם אתה צריך מקלעוניסט זקן באחת הפלוגות שלך, אני נכון ודרוך בכל רגע לפקודתך.

השחיתות על כל ענפיה הפכה למכת מדינה. צריך להפנות את כל האנרגיה על מנת למזער את התופעה ולהוכיח שהיא לא משתלמת. בסופו של דבר רוב האימפריות נפלו בגלל שחיתות וריקבון פנימי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות