fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משחק אותה קול

מישהו בענף הפרסום חצה את הגבול כשליהק את האופנובנק כפרזנטור של חברת רכב דו גלגלי
אופנוען
צילום אילוסטרציה: אתר פנתרמדיה

כשהייתי ילד, גיבורי ילדותי היו שחקני קולנוע כמו סטיב מקווין וג'יימס דין. הם היו קולים עוד לפני שהמילה הזו הומצאה, קרעו על אופנועים כבדים, גידלו זיפים, עישנו סיגריות מרלבורו, בקיצור, גברים לעניין. עכשיו אני שומע ורואה מול העיניים גיבור תרבות חדש, רוני לייבוביץ', האופנובנק, בן אדם ששדד באופן סדרתי בנקים, סיכן בני אדם בשעת השוד, גנב כסף מאחרים וגרם למשטרה להתעסק איתו חודשים ארוכים במצוד חסר תקדים.

אופנוען
צילום אילוסטרציה: אתר פנתרמדיה

לייבוביץ' ישב שמונה שנים בכלא וכשהשתחרר התפרנס מהרצאות שעסקו בעלילותיו כשודד ובהישרדותו בכלא. עד כאן זה בסדר, אבל פה יש סוויץ' בעלילה. בימים אלה רצה בטלוויזיה פרסומת בכיכובו של האופנובנק, הוא הפרזנטור לחברה של רכב דו גלגלי. מבולבלים? אז זהו שיש פה טשטוש גבולות ברור בין המותר לאסור, ואם אתם לא התבלבלתם, בחורים צעירים בני תשחורת עלולים להסיק מסקנות לא נכונות.

החיים, המסך ותוכניות הריאליטי מתערבבים למשהו שאיזה ילדון עלול לקום בוקר אחד, לקחת את הקסדה והקטנוע שלו ולהתחיל להניע מהלך שיש בו הרבה עניין וזרימה מוגברת של ריגוש ואדרנלין, וכמובן, באופן מהיר ועצבני, כסף קל במזומן, תוך כמה דקות של פחד. זה יכול להיגמר במקרה הטוב במעצרו של הברנש ובמקרה הגרוע, בנפגעים תמימים על הדרך על לא עוול בכפם.

הטור של צ'רקס מחר ב"הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות