fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורטל בן דיין הודחה מבית האח הגדול

33 אחוז מגולשי בלינקר רצו שהדיירת הכי צבעונית תודח מהבית
אורטל בן דיין
אורטל בן דיין
אורטל בן דיין
אורטל בן דיין

עדכון: אחרי 25 ימים בבית האח הגדול אורטל בן דיין היא המודחת השנייה של התוכנית. למרות קהל המעריצים הגדול שהולך שבי אחרי הגברת המהפכנית עם האג'נדה הפמיניסטית, הצופים רצו אותה בחוץ.

כמו ישראלים טובים, אחרי שבועיים, הבית הכי שמור במדינה מפולג. בצד אחד: שתי נשים פייטריות בנשמה. האחת: אורטל בן דיין פמיניסטית צבעונית, וחברתה טל גלבוע שהקדישה את חייה לטבעונות ולחזית לשחרור בעלי חיים. ושמישהו יעז להתעסק איתן.

מהצד השני: המאפר מיקיאגי וחברתו הצרפתייה מרטין סלול שחושבים שהטיסו אותם לאח הגדול בצרפת ומנסים לשמור הפאסון רק בלי הקרואסון.  

אז מי הולך הביתה? הצביעו והשפיעו. 

online poll by Opinion Stage

מיקיאגי
מיקיאגי (צילום: גיא כושי ויריב פיין)

 

 

העונה השישית של האח הגדול כבר מעניינת. ההפקה כנראה הבינה שלא צריך להביא אנשים הזויים כדי להביא רייטינג, אלא מספיק להכניס לבית  אנשים אמיתיים שקמים בבוקר ונחושים לעוד יום של מאבק צודק עבורם. 

בינתיים כשכולם מנסים להתקרר קצת במזגן, בבית האח הטמפרטורה רק עולה.  ותעזו רק תעזו שוב לערבב את התוספות עם הבשר, לדבר על גברים שוביניסטים או על גופות של חולי סכרת שנרקבות מהר באדמה.

תגידו? לשד העדתי יש תקציב לאסמסים?

בינתיים תוכלו להנעים את זמנכם בשיר….

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות