fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיפים לקיץ נעים

הילדים אוהבים מים בכל צורה: גשם, שלוליות, ים, בריכה. אלי זה לא כל כך מדבר. כאחת שתמיד קר לה, גם בקיץ, מעולם לא אהבתי להירטב. אוף.... סיגלית הופרט - שגב מחלקת טיפים
בריכה
צילום אילוסטרציה
בריכה
צילום אילוסטרציה

הילדים אוהבים מים. בכל צורה. גשם, שלוליות, ים, בריכה. אלי זה לא כל כך מדבר. כאחת שתמיד קר לה, גם בקיץ, מעולם לא אהבתי להירטב. לא בחורף ולא בקיץ. אבל כשיש ילדים אין ברירה, הולכים לבריכה. במהלך השנים הארוכות ניסיתי לנסח לעצמי מספר כללי ברזל שיקלו עלי את השהות בבריכה. האמת היא שגם אם תמלאו את כל הכללים, תמיד יהיה משהו שלא חשבתם עליו ובדיוק על העיניין הזה כל הסיפור יתפוצץ. מישהו אמר מרפי ולא קיבל?

– לא לשכוח מגבות, מצופים, גלגל ים, משקפת, מזרון, גלשן, דלי וכף – כי תמיד את מה שתשכחו הילדים בדיוק ירצו.

– להביא אוכל ועוד אוכל ועוד אוכל, בריכה זה מרעיב ואם אין אוכל, אוכלים אתכם.

-לסכם מראש מתי הולכים הביתה ולעדכן את הזאטוטים בכל עשר דקות איך מתקדם הזמן. ובכל זאת, למרות כל ההכנות, תמיד כשיגיע הזמן ללכת הם לא ירצו לצאת מהמים ואתם תעמדו חסרי אונים על שפת הבריכה. אתם הרי לא רוצים לצעוק כדי שכל האנשים בבריכה יסתכלו עליכם. אז אתם פשוט עומדים ומתכננים אילו עונשים תתנו להם בבית, אם בכלל תגיעו הביתה. בסוף, כשהם בכל זאת לא יוצאים, אתם צועקים כמובן. אל תשאלו בכלל מה חושבים עלי בבריכה.

-למרוח קרם הגנה בבית לפני שמגיעים, כי אם לא, עוד לפני שתכנסו בשער של הבריכה הילדים כבר יהיו במים ואז אין סיכוי למרוח אותם.

-לא לשבת על שפת הבריכה שם חוטפים את מירב ההשפרצות.

-לא לשבת רחוק מהבריכה כי כך לא רואים כל כך טוב את הילדים, במיוחד אם אתם מעל גיל 40 וחבל לחזור הביתה עם ילד אחד פחות.

-לא להיכנס לתוך הבריכה כי כל הילדים, חוץ משלי כמובן, עושים פיפי במים ואם לא הילדים אז המבוגרים וחיידקים חטפנו מספיק בחורף.

-לעשות פיפי, קקי ושאר ירקות בבית. הסיוט הכי גדול שלי הוא שהילדים צריכים לשירותים בבריכה. מניסיון, גם אם יעשו בבית, בבריכה יבוא להם שוב, אז כדאי לפחות להביא מגבונים כי נייר טואלט נדבק ואז באמת אכלתם אותה.

-להביא ספר. גם אם לא יצא לכם לקרוא אפילו שורה כי הילדים יטרטרו לכם את הנשמה, לפחות כולם ידעו שאתם מאוד אינטליגנטים ואולי זה ישפר את היחס אליכם אחרי שצעקתם ועשיתם בושות.

-לקבוע עם חברים של הילדים בבריכה כי אם לא יהיו להם שם חברים אתם תצטרכו להיות על תקן מחליפים ואתם ממש לא רוצים שזה יקרה.

קיץ נעים.

סיגלית הופרט שגב (צילום: אלון מצפה)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות