fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זובור מיותר

זה לא סוד ששרצקי מתפקד בקרית שמונה כמאמן על ועל פיו יישק כל דבר. אם תוסיפו לידע ולאמביציה גם את האגו, תקבלו ביחד עם ההצלחות בוס שפעמים ההיבריס שלו מכשיל אותו, ובגדול
איזי שרצקי (צילום: שלומי גבאי)
איזי שרצקי (צילום: שלומי גבאי)

איזי שרצקי הוא דמות מאוד ססגונית בכדורגל הישראלי. איש עסקים שמבין בכדורגל, שלקח לפני פחות מעשור את קרית שמונה מהליגה השלישית והצעיד אותה למרומי הכדורגל שלנו, כולל זכייה היסטורית באליפות המדינה.

זה לא סוד ששרצקי מתפקד בקרית שמונה כמאמן על ועל פיו יישק כל דבר. אם תוסיפו לידע ולאמביציה גם את האגו, תקבלו ביחד עם ההצלחות בוס שפעמים ההיבריס שלו מכשיל אותו, ובגדול.

איזי שרצקי (צילום: שלומי גבאי)
איזי שרצקי (צילום: שלומי גבאי)

לפני שבועיים, כאשר קריית שמונה הפסידה בגביע הטוטו, שרצקי מיהר להצהיר, כי המאמן סלאח חסארמה ישלם את המחיר ולא ימשוך עונה נוספת. זו הייתה אמירת אגו אומללה שתוצאותיה המיידיות באו לידי ביטוי בירידת מתח בחדר ההלבשה ובמגרש עצמו. היום קבוצתו של שרצקי משלמת מחיר מיותר, ואולי אף לא תיכנס לפלייאוף העליון. חבל שבעלי קבוצות עושים זובור אישי למאמנים שלהם – ועוד באמצע העונה. קצת כבוד וסבלנות עוד לא הזיקו לאף אחד.

ומילה על גילי וורמונט, שהגיע למכבי חיפה עם הרבה מוטיבציה לשיקום קריירה ויכול להחזיר את חיפה למקומה בצמרת הכדורגל. ורמונט המנוסה, לצד יוסי בניון שפורח בשלהי הקריירה, חייבים בעונה הבאה לשתף פעולה וממש ברגליהם להחזיר עטרה ליושנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות