fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הגרעין האי- רני

פרשת רני רהב צוברת תאוצה במהירות. הערכת המודיעין הייתה שהטיל של רני אינו מהווה איום דוגמת הגרעין האי-רני. רהב חווה כעת תספורת, מה שחוו מחזיקי האג״חים שהונפקו על ידי לקוחותיו
רני רהב
רני רהב (צילום: רונן אקרמן)

 

רני רהב
רני רהב (צילום: רונן אקרמן)

פיקוד העורף סרב להתרגש מהכרזתו של רהב על מלחמת עולם. על אף כל זאת שכרה המדינה את שירותיו כדי שידבר אל התושבים בכל ערוצי הטלוויזיה בחסות חוק ראשות השידור המאחד ערוצים בעיתות מלחמה. מבקר המדינה כינס את ראשי משרדו במטרה לבדוק כהרגלו האם המדינה ערוכה היטב למלחמה העומדת בפתח והאם מותר לערוצי טלוויזיה לסרב להוראה שהתקבלה לשדר את צילומי הטילים המשוגרים. פרשת רני רהב צוברת תאוצה במהירות.

גדולי המנכ"לים בישראל נפלו לפתחו של רני רהב ולא זזו מטר בלעדיו, עד יום שלישי השבוע. כעת כשהטילים יוצאים מהמשגרים והחלו להתעופף בשמים ירדו כולם למקלטים כדי ששמם הטוב לא יהיה קשור עם האויב. רהב מוצא עצמו זקוק לתמיכה ולקוחותיו זקוקים ליועץ תקשורת שידריך אותם איך מחביאים את הקשר עימו.

בשלב הזה של המלחמה מתייצבים כמה קולגות של רהב, אנשי יחסי ציבור שמבינים כי אי השקט בגבול והמלחמה שהולכת ומסתבכת יכולה להזיק לענף או שבאמת בתקופת מלחמה כל ישראל חברים. טיפול במשברים זו המומחיות של רני רהב ולמען האמת גם אין חולק על המקצוענות שלו בתחום התקשורת ויחסי הציבור. רהב ישגר ללקוחותיו אימייל עם הצעה להישאר במקלט עד שתוכרז הפסקת אש. כמקצוען יודע רהב כי לא ניתן למחוק הקלטה שמדינה שלמה משמיעה אותה עשרות פעמים האחד לשני.

השמועה מדברת על האפשרות שמילותיו של רהב לעיתונאית יכתבו לאייל גולן שהוא לקוחו של רהב וחברו לספסל השופטים. את המוסיקה יכתוב רהב, וגולן  ישיר את השיר בארוויזיון של השנה הבאה. אז מה תהיה האסטרטגיה של הטיפול במשבר הזה? האם רהב יתנצל בפומבי אצל העיתונאית המנצחת? סיכוי גדול שזה מה שיקרה. האם יכול להיות שרני יוציא ספין לתקשורת ובו יזעק ששופכים את דמו…? זהבי עצבני צרח על רהב בתוכניתו וקרא לו מאפיונר.

דף הפייסבוק בשם ״רני רהב לא קונה״ נפתח במתכונת של דף קהילה ותוך 24 שעות הצטרפו אליו כ -10,000 חברים. החברים שהצטרפו מבקשים להחרים חברות המשלמות על שירותיו של רן רהב משהו אוילי חסר טעם ולא יעיל. רני רהב מסר בתגובה להתארגנות הזאת ש ״התארגנות זה דבר פסול״… צודק! אינני מתמצא ברזי הטכניקות של יח״צ, אך נראה שהתגובה שלו לא כל כך הצליחה. רני רהב חווה כעת תספורת, מה שחוו מחזיקי האג״חים שהונפקו על ידי לקוחותיו.  קרוב לוודאי בימים הקרובים תיכנס לחיינו פרשה חדשה שתקבור את פרשת ההקלטה של רני רהב.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות