fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

23 לידות בשלושה ימים

בתשעת חדרי הלידה של בית חולים נהריה, נולדו 15 בנים ושמונה בנות. משקל הילוד הגבוה 4.030 ק"ג ושל הילוד הקטן 1.264 ק"ג. וגם סיפור מרגש על אישה שהצליחה ללדת לאחר השתלת כבד
תינוק צילום אילוסטרציה
(צילום אילוסטרציה )

23 לידות התרחשו בבית החולים לגליל המערבי בנהריה במהלך ימי החג. בתשעת חדרי הלידה של בית החולים נולדו 15 בנים ושמונה בנות. משקל הילוד הגבוה 4.030 ק"ג ושל הילוד הקטן 1.264 ק"ג. שבע מבין הלידות הראשונות של שנת תשע"ג, התרחשו בסיום ניתוח קיסרי. בשנה החולפת (תשע"ב) נולדו בבית החולים כ-5400 תינוקות.

תינוק צילום אילוסטרציה
(צילום אילוסטרציה )

בין היולדות גם תושבת הצפון שעברה לפני 11 שנים השתלת כבד בחו"ל. היא מקווה, כי רבים בישראל יבחרו להציל חיים ויחתמו על כרטיס אדי, דבר שיאפשר לדבריה גם להציל חיים וגם להעניק חיים לדורות הבאים.

האישה, (35) ילדה בתום ניתוח קיסרי את בתה הבכורה, תינוקת במשקל 3.200 ק"ג. האישה הרתה וילדה 11 שנים לאחר שעברה ניתוח השתלת כבד באירופה.

"אני ובעלי חיכינו מאוד להיריון הזה ואני מאוד מתרגשת. אני שומעת וקוראת על אלה שממתינים להשתלות איברים בארץ ולפעמים לא זוכים לקבל את הכליה, הכבד או הלב ונפטרים. אני מקווה כי תעלה המודעות בישראל לחשיבות החתימה על כרטיס אדי לתרומת איברים. זה מציל את חיי הבן אדם שממתין להשתלה, יוצר למשפחה התורמת תחושה של המשכיות לאחר שאיבדו את יקירם ובמקרים כמו שלי, זה יכול לגם להעניק חיים חדשים עם לידת בתי הבכורה".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות