fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב הצפון נפגע בתאונת דרכים ויפוצה ב- 6.6 מליון ₪

בית המשפט המחוזי נתן תוקף של פסק דין להסכם הפשרה שנחתם בין עורכי הדין של הנפגע, משרד עו"ד גוהר את גוהר בנהריה, ובין חברת הביטוח של הרכב
עו"ד אורן גוהר. צילום: פרטי

איש אחזקה בן 48 נשוי ואב לילד מאחד מישובי הצפון יקבל סכום פיצוי חריג בעקבות פציעתו כהולך רגל מתאונת דרכים.

סיפור המקרה התחיל לאחר התאונה שבעקבותיה פנו בני משפחתו של הנפגע למשרד עורכי הדין "גוהר את גוהר" בנהריה המומחים בנזיקין ותאונות דרכים אשר החלו לטפל בתביעה בכל המישורים על מנת למצות את זכויות הנפגע – התובע. עו"ד גוהר תחילה תבע את הביטוח הלאומי בגין נכויותיו של התובע ולאחר ייצוג בועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי, הידוע בקשיחותו, הצליחו לשכנע כי נגרמה לתובע בין היתר פגיעה נפשית קשה ונקבעה לו נכות לצמיתות ובכך דאגו לו לקצבה חודשית מהמוסד לביטוח לאומי למשך כל חייו.

יחד עם הליך מיצוי זכויותיו בביטוח הלאומי הגיש עורך הדין אורן גוהר תביעה לבית המשפט המחוזי בחיפה נגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע על מנת לקבל מהם את הפיצויים המגיעים לתובע בעקבות תאונת הדרכים.

מכתב התביעה עולה כי במסגרת התביעה נדרש בביהמ"ש פיצוי מלא עבור כל צרכיו של התובע שנבעו בעקבות התאונה ולצורך כך אף זומנו לבית המשפט עדים שונים שהעידו על נזקיו וצרכיו של התובע עקב התאונה. חברת הביטוח ועורכי דינה טענו מנגד כי התובע סבל מפיגור קל עוד טרם התאונה ולפיכך מצבו הנפשי כלל לא קשור לתאונה וכן כי התובע השתכר שכר נמוך מאוד לפני התאונה ומסיבה זו מגיע לו פיצוי קטן ביותר אם בכלל.

בעקבות התקדמות הדיונים בבית המשפט החליט השופט כי יש לשלוח את הצדדים להליך גישור. גם בהליך זה חברת הביטוח המשיכה וטענה כי דרישותיו של עו"ד גוהר הן מופרכות וללא כל ביסוס ולכן עדיין הציעה הצעות פשרה נמוכות, אולם עו"ד גוהר עמד בתוקף על זכויות התובע, ולאחר מספר דיונים הצליח לבסס עמדתו ולשכנע את המגשר בתיק אשר לחץ את חברת הביטוח עד שנאלצה לקבל את עמדות משרד עוה"ד גוהר במלואן – כי לתובע מגיע פיצוי ב 5.1 מיליון ₪ נוסף לקצבאות מאת הביטוח לאומי המגיעות ל 1.5 מיליון ₪, ובסה"כ 6.6 מיליון ש"ח.

מעו"ד אוהד גוהר נמסר בתגובה: "אנו שמחים מאוד מהתוצאה. זוהי המחשה עד כמה חשוב תכנון נכון וידע מקצועי בניהול תאונות מסוג זה ואנו נמשיך לתת ליווי אישי המותאם לצרכיו של כל תובע בכדי להגיע למיצוי זכויות מקסימלי עבור כל אחד. ובנימה זו משרדנו מבקש לאחל חג שמח ושנה טובה ומתוקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות