fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלומי: אווקרט חבר לדודו דר ומנו שלי

"אני מברך את אווקרט על גילוי האחריות הציבורית, וזאת בנוסף להלך הרוח בין ציבור הבוחרים, המציין לשבח את ראייתו, הכוללת שיקולים אישיים", אמר דודו דר
משלבים ידיים: אווקרט, דר ושלי (צילום: עצמי)
משלבים ידיים: אווקרט, דר ושלי (צילום: עצמי)

לאחר שבמהלך מערכת הבחירות הנוכחית קיים דודו דר מסיעת הבית היהודי בשלומי מספר לא מבוטל של פגישות עם יו"ר תנועת אופק חדש, ישראל אווקרט, במטרה לצרף אותו למחנהו וליצור חזית מאוחדת מול ראש המועצה המכהן, גבי נעמן – הושגו הבנה ושיתוף פעולה בין המטות.

אווקרט הביע רשמית את תמיכתו בדוד דר לראשות המועצה בבחירות המקומיות הקרובות על ידי הסרת מועמדותו לראשות. נמסר, כי תנועת אופק חדש תמשיך את פעולותיה ותתמודד במסגרת חברות למועצה כדי לתרום את חלקה בשינוי המיוחל בבחירות 2013.

דר: "תמיכתם בי של אווקרט ומנו שלי מציבה אותנו כגוש גדול, איכותי ומשמעותי ומבטיחה את הניצחון שיוביל אותנו לשינוי המיוחל לשלומי משגשגת וצומחת. אני מברך את אווקרט על גילוי האחריות הציבורית, וזאת בנוסף להלך הרוח בין ציבור הבוחרים, המציין לשבח את ראייתו, הכוללת שיקולים אישיים".

כתבה: תאיר פז.

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות מועצת שלומי

משלבים ידיים: אווקרט, דר ושלי (צילום: עצמי)
משלבים ידיים: אווקרט, דר ושלי (צילום: עצמי)


אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות