fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שומרי מסורת: בפעם השביעית ברציפות, הפועל גליל מטה אשר/עכו בכדורעף זכתה בגביע המדינה

הקבוצה הפגינה עליונות על היריבה הצהובה מתחילת המשחק ולא איבדה יתרון אפילו פעם אחת
המטרה הבאה: דאבל תמונת הניצחון צילום: דוד סילברמן
המטרה הבאה: דאבל תמונת הניצחון צילום: דוד סילברמן

חניכיו של המאמן נועם כץ, השיגו את התואר הראשון שלהם העונה אחרי ניצחון בגמר על מכבי ת"א, 0:3, והשוו את שיא הזכיות ההיסטורי של הפועל המעפיל (12). כץ: "קשה לייצר רעב להצלחה, אבל הישגיות נמצא ב- DNA. של הקבוצה". 

הפועל גליל מטה אשר/עכו, שמרה על תוארה כמחזיקת גביע המדינה, אחרי שגברה במפגש הגמר על מכבי ת"א, 0:3 חד וחלק. היתה זו זכייה שביעית ברציפות לאדומים, שרשמו זכייה מספר 12 בתולדות המועדון ובכך גם השוו את שיא הזכיות ההיסטורי של הפועל המעפיל.

שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים במסגרת הליגה, ובשני המפגשים היתה זו ידם של האדומים על העליונה. כך קרה גם הפעם.

המטרה הבאה: דאבל תמונת הניצחון צילום: דוד סילברמן
המטרה הבאה: דאבל תמונת הניצחון צילום: דוד סילברמן

 

הפועל מטה אשר/עכו הפגינו עליונות על היריבה הצהובה לאורך כל שלוש המערכות ולא איבדה יתרון אפילו פעם אחת במהלך המשחק. המערכה הראשונה היתה די שקולה כשמטה אשר/עכו מובילה רוב הזמן ביתרון שנע בין נקודה לשתי נקודות. באמצע המערכה רשמה מטה אשר/עכו יתרון שיא, 9:14, ומשם כבר המשיכה הלאה עד לניצחון הראשון של הערב, 20:25. גם המערכה השנייה היתה צמודה. מטה אשר/עכו פתחה אותה טוב, אך בהמשך הצליחו התל אביבים לצמצם עד ל-24:22. מטה אשר/עכו סגרה עניין עם נקודה מכרעת, 22:25 ועלתה ל-0:2. המערכה השלישית נפתחה בסערה כשמטה אשר/עכו עולה ליתרון מהיר, 2:9. מפה, מכבי ת"א כבר לא חזרה ומטה אשר/עכו המשיכה בטירוף עד הסוף, 15:25.

למטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סטס נביאדומסקי – 14 נק', סלבה בצ'קלה ואנדלו צ'וק – 13 נק' כ"א, קווין פוייר – 12 נק', אלכס אוסוקין – 7 נק', נועם אריאל, ולדימיר קובלצ'וק ודניאל גלילי – 1 נק' כ"א.

המאמן נועם כץ: "עבדנו מאוד קשה כדי להגיע לזכייה בגביע המדינה, שהתחילה ברבע הגמר בניצחון הגדול על הפועל כפר סבא, שהיא קבוצה ברמה שלנו. ידעתי שהעונה מצפה לנו אתגר ואני שמח שהגענו למעמד הזה בכושר שיא ועמדנו בו. אמרו לי שזו הולכת להיות העונה של הפועל כפר סבא, והנה אנחנו כבר עם תואר אחד. כשיש שורשים עמוקים, גם סערה לא תזיז אותנו מהשגת המטרה. לזכות בגביע המדינה במשך 7 שנים ברציפות זה לא פשוט. כשהתחלנו את רצף הזכיות, הבת שלי, שקדי, היתה בת שנתיים והיום היא כבר בת 9, ועדיין שותפה מלאה לחוויית הזכייה בגביע. אני שמח עבור כל המשפחות והאוהדים המסורים שליוו אותנו היום למשחק. קשה לייצר רעב אחרי רצף כזה של זכיות, אבל הצלחתי להחדיר בשחקנים את האופי שלי, שהוא ווינרי בנשמה. אני לא מסוגל להפסיד אפילו במשחק עם הילדים שלי. אנחנו עובדים קשה ובאנו עם המון מחויבות, תשוקה ורעב להצלחה ואני מסיר את הכובע בפני השחקנים. אני מודה להנהלה, שבאמת היתה לצדי לאורך כל הדרך ונתנה לי כל מה שביקשתי, ולמועצת מטה אשר ועיריית עכו, שתמכו בנו. אני יודע שההמשך יהיה קשה. יש קבוצות ממש טובות והמאבק על תואר האליפות פתוח".

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "הבטחתי שנזכה בגביע וגם קיימתי. פתחנו את המשחק עם הרבה טעויות, אבל הצלחנו להתאזן. אנחנו קבוצה יותר טובה וגם הוכחנו את זה על הפרקט. היה מרגש מאוד ומיד בסיום המשחק רצתי ישר לקהל, להודות לו על העידוד ועל התמיכה בנו. האוהדים שלנו הגיעו בהמוניהם והם הכוח שלנו. הפנים שלנו עכשיו לעבר מאבק האליפות".

ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ', שליווה את הקבוצה למשחק הגמר, התכבד בהענקת גביע המדינה לקפטן הקבוצה אלכס אוסוקין. מי שעוד ליווה את הקבוצה למשחק הוא מנכ"ל עיריית עכו אוהד שגב.

הפועל מטה אשר/עכו סיימה את העונה הסדירה כשהיא במקום הראשון בטבלה, אחרי שרשמה במחזור האחרון ניצחון בית קליל על אליצור אשקלון, 0:3 (11:25, 13:25, 15:25).

ביום שישי הקרוב (15.2) תנעל העונה הסדירה כשהפועל מטה אשר/עכו תתארח במשחק השלמה אצל מ. ס. עילבון (שעה 13:00).

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות