fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כל שתבקשו לו יהיו

שאלנו רק: מה הדבר הכי טוב שקרה לכם ב-2015 ומה תאחלו לעצמכם ל-2016? חלק א'
חלי ממן וביתה צילום: פרטי
חלי ממן וביתה צילום: פרטי

אבי סבג: הדבר הטוב ביותר שקרה לי ב-2015 הוא שהתחתנתי עם ספיר, אהבת חיי. ל-2016 אאחל לאשתי לידה קלה ותינוקת בריאה, בעזרת השם. להוריי, אחיי, לילדיי ולכל בני משפחתי אני מאחל בריאות טובה. כל השאר זה בונוס.

אבי וספיר סבג צילום: פיני עמר
אבי וספיר סבג צילום: פיני עמר

חלי ממן: הדבר הכי טוב שקרה לי השנה שהוא שהבת שלי, לי (בתמונה), הצטרפה לחברה והביאה איתה משב רוח צעיר ומרענן ומכינה הרבה הפתעות ל-2016. לשנה הבאה אני מאחלת שגם הבת שלי, גל, שבעוד שבועיים משתחררת מצה"ל, תצטרף לחברה.

חלי ממן וביתה צילום: פרטי
חלי ממן וביתה לי צילום: פרטי

דודי אפריאט טלסטאר: הדבר הטוב ביותר שקרה לי ב-2015 הוא שנולד לי עוד בן זכר. הדבר שאבקש לשנה הבאה הוא לזכות להביא עם אשתי, ורד, עוד תינוק למשפחה, עם עדיפות לתינוקת.

דודי טלסטאר צילום: פרטי
דודי טלסטאר צילום: פרטי

עו"ד אושרי שלוש: הדבר הכי טוב שקרה לי בשנה החולפת הוא הצטרפותם של שני אחיי לצוות משרדי – אחותי לילך כמזכירה, ואחי אלירן כמתמחה. לשנת 2016 אני מאחל בריאות למשפחתי, המשך הנאה מכל יום בחיק המשפחה והעבודה והמשך הצלחה.

עו"ד אושרי שלוש צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
עו"ד אושרי שלוש צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

 

אודי בן הרוש: הרבה אירועים קטנים ויפים קרו במהלך השנה לבני המשפחה שלי, אבל המשמחים היו שמאור, בני הבכור (בתמונה) חזר מאליפות אירופה בשיט בפורטוגל ומאליפות העולם בקנדה עם מדליה ועלה על הפודיום עטוף בדגל ישראל. תודות לשתי נשים ענקיות, שרית, אשתי, ורעיה שטראוס המדהימה שעומדת מאחורי מאור. ל-2016 נבקש בראש ובראשונה בריאות ואחר כך נאחל הצלחה למאור בשנת ההכרעות שלו בשיט. אני מאחל לו להמשיך לשוט, לנצח ולהניף את דגל ישראל על כל פודיום בעולם.

מאור בן הרוש צילום: רואי נהרי
מאור בן הרוש צילום: רואי נהרי

רחל שרעבי פילו: הדבר הטוב שקרה לי הוא ששידרגתי את מכון הקוסמטיקה שלי וקניתי מכשיר לייזר הכי מתקדם בעולם, ו"חדשות נהריה" עשו לי עבודה מצוינת בפרסום. ל-2016 נאחל הצלחה ופרנסה טובה והמשך עבודה מוצלחת עם "חדשות נהריה" ושכל הזמן רק נשדרג טיפולים.

רחלי שרעבי צילום: פרטי
רחלי שרעבי צילום: פרטי

עפרה אלקיים-כהן, יו"ר נעמת במרחב גליל מערבי: הדבר הטוב ביותר שקרה לי השנה במישור המקצועי הוא שהצלחתי להביא לשינוי התפישה ושיתוף הפעולה בין ההסתדרות במרחב לבין ארגון נעמת, מה שהביא לפריחה ולפעילות עשירה וענפה למען ציבור הנשים והעובדים. זה הסיפוק הגדול שלי. לשנה הבאה אני מאחלת כי אמשיך לתרום בצורה משמעותית בדאגה לציבור העובדות במקומות העבודה המאורגנים והבלתי מאורגנים ובכך לדאוג לצמצום הפער החברתי בחברה הישראלית.

עופרה כהן- אלקיים (צילום: דורית ריטבו)
עופרה כהן- אלקיים (צילום: דורית ריטבו)

 

רועי אלרום, סמנכ"ל פיתוח בעיריית מעלות: הדבר הכי טוב הוא למעשה הדבר הכי משמעותי שקרה לי בשנה האחרונה והוא המסע ״עדים במדים״ לגטאות ומחנות ההשמדה בפולין. המסע שינה את חיי ואת דרך תפישתי האישית והקולקטיבית כחלק מהעם היהודי. אני מבקש ל-2016 להמשיך ולפרוץ קדימה, לא להתעייף ולא להרפות. מאחל לעצמי עוד המון רעיונות חדשים.

רועי אלרום צילום: פרטי
רועי אלרום צילום: פרטי

איריס קאופמן, מעצבת פנים: הדבר הכי טוב שקרה לי: רוב הדברים שביקשתי התקיימו, מה שמחזק את האמירה שמחשבה יוצרת מציאות. ל~2016 מבקשת לטרוף את הקלפים בכל המובנים- להיות! לשמוח! לאהוב!

איריס קאופמן, מעצבת פנים: צילום: סטודיו לימור נג'ר
איריס קאופמן, מעצבת פנים (צילום: סטודיו לימור נג'ר)

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות