בעמותת החסד סל"ע בעפולה בראשות היו"ר והמייסד ,ציון גבאי , ונשיא העמותה מיכה סילקו הפתיעו את משפחות הנצרכים הזוכים לקבל חבילות מזון, פירות ,ירקות ,קטניות וחטיפים בכל שבוע, לרגל ל"ג בעומר ציין גבאי: " כילד אני נזכר תמיד בחגיגה של ל"ג בעומר ,קרשים ,תפוחי אדמה, מנגל, מרשמלו, לכן היה אך טבעי שאדאג לצ'פר ולהעשיר את מנות המזון למשפחות היקרות ." ציון הודה למתנדבות ולמתנדבים היקרים על הירתמותם למען המשפחות