fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"קיווינו שהוא יחזור חי"

סא"ל במיל' ג'יהד מוסטפא מהכפר סאג'ור מלווה במשך שנים את משפחת חלבי מדליית אלכרמל. כיום הוא מתמודד לכנסת ומתקשה להאמין שמג'די חלבי שם קץ לחייו. "לפחות 50 אחוז מהתעלומה נפתרה. יהיה קבר לבכות עליו...לצערי האויב העוין ניצל את היעלמותו וניסה לגזור קופון פוליטי"
ג'יהד מוסטפא
ג'יהד מוסטפא (צילום: עצמי)

סא"ל במיל' ג'יהד מוסטפא מהכפר סאג'ור, מלווה את משפחת חלבי מדליית אלכרמל במהלך השנים מאז נעדר בנם מג'די חלבי. אתמול הותר לפרסום כי שרידי גופתו של חלבי נמצאו ביער סמוך לכפר עוספייה. הלווייתו תיערך היום (שישי) בשעה 12:30  בבית העלמין הצבאי בעוספייה.

מג'די חלבי
מג'די חלבי

סא"ל במיל' מוסטפא נמצא בדרכו לבית המשפחה. אחותו, נשואה למשפחת חלבי, משפחה ענפה מוכרת ומכובדת בדליית אל כרמל. מוסטפא, מתמודד כיום לכנסת במגזר הלא היהודי בליכוד, וכאיש צבא ותיק הוא מתקשה להאמין לכיוון החקירה שחלבי שם קץ לחייו, בעוד כיווני החקירה תמיד כיוונו להיעלמות על רקע לאומני או פלילי.

ג'יהד מוסטפא
"הסבל למרות הכל תמיד יישאר עמוק בפנים". ג'יהד מוסטפא (צילום: עצמי)

”אני מקווה שהכיוון הזה לא יילקח בחשבון. אני מכיר את המשפחה והסבל אצלם מכופל. הם גם איבדו בן בתאונת דרכים בשנה שעברה, ומקרוב ראיתי את הסבל הנוראי שהמשפחה הזו סחבה על הגב שלה במשך כל השבע שנים של היעדרותו. זה כאב חד מאד וכל שמועה או פיסת מידע ולו הקטנה ביותר הביאה לתקווה חדשה.

" נזמי חלבי, אביו של מג'די, היה מוכן לשים את כל העולם על הכף כדי לקבל את הבשורה שקיווה לה, לצערי מצאו את שרידי גופתו. אני מקווה שהתחקירים על ידי הממסד ואנשים שפרסמו שיודעים מידע אודותיו, יובילו לפתור את התעלומה.
"כעת לפחות 50 אחוז מהתעלומה נפתרה. יהיה קבר לבכות עליו, ואני מקווה ששאר התמונה תושלם עד הסוף. הסבל למרות הכל תמיד יישאר עמוק בפנים. קיווינו מאד שהוא יחזור חי".

מוסטפא מפנה ביקורת גם לאויב שניצל את החולשה של המשפחה. "לצערי האויב ניסה לגזור קופון פוליטי כדי להרוויח עסקאות על חשבון היעלמותו. טוב שהאמת יצאה לאור כך לא היו עושים משא ומתן ועסקאות פיקטיביות עם החיזבאללה או הפלסטינים תמורת מידע, זה הכל היה על חשבון סבל ושקר.

"משפחת חלבי שקועה בטקס ההלוויה ובאבל. אני בטוח שכרגע הם לא חושבים על המחר. אני שולח את תנחומי ומחזק את ידם ואמשיך ללוות אותם בכל סיוע. מג'די איננו בחיים וכל שנותר זה להשלים את הפאזל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות