fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון גדול לעכו על הפועל מגדל העמק

שי מינסטר | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו – הפועל מגדל העמק 66:81

הקבוצה של המאמן שי מינסטר ערכה אתמול (ראשון) חזרה גנרלית לקראת הפלייאוף שיגיע בעוד 4 מחזורים, כשאירחה את השניה בטבלה הפועל מגדל העמק. ללא טל פרסלני ששבר את האגודל וצפוי לחזור רק לקראת הפלייאוף וגיא סהר שעדיין סובל מפגיעה בצלעות, החבורה של מינסטר לא התקשתה וסיימה את המחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי 22:42. גם במחצית השניה עכו הצליחה לשמור על המגמה וסיכלה כל ניסיון של האורחים מהעמק לחזור למשחק.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "הוכחנו שאנחנו ראויים לעלות ליגה ואני מקווה שתהיה ליכולת הזאת שהצגנו המשכיות ונגיע עם סגל מלא ובריא לפלייאוף".

מאמן הקבוצה שי מינסטר: "אני מוריד את הכובע בפני השחקנים למרות שחסרנו את פרסלני וגיא סהר. כולם הוכיחו שהם גברים ושאפשר לצאת למלחמה איתם".

ביום ראשון 17.3 עכו תצא למשחק חוץ נגד מכבי קרית ביאליק שנאבקת נגד הירידה.

הפועל מעלות – מכבי קרית ביאליק 83:69

הקבוצה של המאמן יוסי בוכניק ממשיכה להסתבך בתחתית, כשאתמול (ראשון) הפסידה ליריבתה לתחתית מכבי קרית ביאליק שעקפה אותה בטבלה ומעלות וירדה למקום התשיעי, מקום אחד מעל זה שממנו הולכים למבחנים על ההישארות. המחצית הראשונה הייתה צמודה והיתרון עבר מקבוצה לקבוצה ובסיום 20 דקות ביאליק השכילה לרדת לחדרי ההלבשה ביתרון 34:37. כיאה למשחק תחתית על ההישרדות, ההגנות לא תפקדו וכל קבוצה ירתה מבכל בלטה בסיום הרבע השלישי נקבע שוויון 60:60. בתחילת הרבע הרביעי עוד נשמרה המגמה ולוח התוצאות הראה שוויון 64:64 (דקה 33), אבל מכאן מעלות פשוט איבדה את הראש  וביאליק הפכה כל החטאה של מעלות לסל בצד השני כל הדרך לניצחון חוץ גדול מבחינתה.

קלעו למעלות: רותם ברזילי 20, אביב למברג 13, גיא גרינשטיין 10, אסף רוטנשטיין 9, שגב גרילק 5, רועי יחיא 4, רם זקס 3, ערן סודאי ושליו הר אבן 2 כ"א, פריינטה בן 1.

יו"ר מעלות איריס וקנין: "המצב לא פשוט אבל הכל עדיין תלוי בנו. אני מאמינה שנצליח להבטיח את ההישארות בליגה מהר ככל האפשר ולסיים את העונה בכבוד".

ביום ראשון 24.3 מעלות תצא למשחק חוץ קריטי עבורה נגד האחרונה בטבלה מכבי כרמאיל. הפסד לכרמיאל יסבך אותה בתחתית והיא כבר לא תהיה תלויה בעצמה מהסיבה שכרמיאל ניצחה אותה בסיבוב הקודם והיא תדורג מעליה בטבלה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות