fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פתח תקווה: ניצחון שני רצוף להפועל עכו בפלייאוף התחתון

המאמן חיים לוי, מצנן את החגיגות אחרי הניצחון: "עשינו צעד משמעותי, אבל טרם הבטחנו את הישארותנו"
אליאן רוחנה
חילוף מנצח. אליאן רוחנה מהפועל עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו השיגה ניצחון שני ברציפות במסגרת מאבקי בפלייאוף התחתון, לאחר שגברה בביתה על הפועל פ"ת, 0:2. היה זה אחד ממשחקיה הטובים של עכו העונה. עכו הציגה משחק קצבי, מהיר, שוטף, התקפי, עם הנעת כדור מסודרת ויצירת מצבי הבקעה. שחקניה הפגינו רוח לחימה בלתי מתפשר, התנפלו על כל שחקן יריב ועל כל כדור, ושיחקו בקשיחות בהתאם למצבם בטבלה. הבליץ על שער האורחים נשא פרי כבר בדקה ה-7. דוד אמזלג קיבל כדור בצד ימין של הרחבה ומסר לרועי שוקרני, שבעט כדור שאיכשהוא פגע בגופו של נאור עבודי ומשם שינה כיוון, הטעה את השוער הפתח תקוואי וחדר לרשת, 0:1 לעכו. עכו המשיכה לשלוט באופן ברור, כשמנגד היא כמעט וספגה. בדקה ה-63 הכפילה עכו את יתרונה. ינון אליהו הגביה כדור חופשי לרחבה ואליאן רוחנה, שנכנס כמחליף, הסתנן בין שחקני הגנת פ"ת ונגח כדור מדויק פנימה, 0:2. בעקבות הניצחון טיפסה הפועל עכו למקום ה-10 בטבלה, אך עדיין נותרה באזור הסכנה, זאת 3 מחזורים בלבד לסיום העונה (ראו טבלה).

המאמן חיים לוי: "אני שמח מאוד על הניצחון שהוא משמעותי עבורנו וצעד ענק בדרך להבטחת הישארותנו בליגה. בניגוד למשחקים קודמים שגם בהם שיחקנו טוב אבל הפסדנו כי לא הבקענו, הפעם הבקענו וזה מה שעשה את ההבדל. מוקדם לחגוג כי אנחנו עדיין צריכים עוד ניצחון אחד לפחות כדי להבטיח באופן סופי את ההישארות".

נאור עבודי, שכבש שער בכורה העונה, סיכם: "פתחתי את העונה בהרכב, אבל אחר כך ירדתי לספסל ולא באמת היתה לי הזדמנות להוכיח את עצמי. אני שמח שהתקופה ההיא מאחוריי ואני שמח שהבקעתי ועזרתי לקבוצה לנצח. הגענו למשחק הזה נחושים וחדורי מטרה להשיג ניצחון והתוצאות מדברות בעד עצמן. אני חושב שהגענו למצב שהגענו אליו גם בגלל חוסר מזל והתחושה היא שעלינו עכשיו על המסלול הנכון. השגנו שני ניצחונות חשובים מאוד אבל שום דבר לא גמור. עוד לא סיימנו את המשימה ואני מקווה שנשלים אותה כבר במחזור הקרוב. כל משחק מעתה, הוא כמו משחק גמר".

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו למשחק חוץ קשה נגד הפועל ראשון לציון (יום שני, 6.5, שעה 19:00).

 

ותיקים: הפועל עכו העפילה לגמר גביע הליגה

ותיקי הפועל עכו סיימה את הליגה הסדירה עם ניצחון מוחץ על מוליכת הטבלה, ותיקי נווה שאנן/העמקים, 1:5. אלכס קירנס הרשית שלושער, משה ברנס ועלי חמזה הוסיפו שער אחד כ"א.

למרות הניצחון המרשים, סיימו ותיקי הפועל עכו את הליגה במקום השני בטבלה עם מספר נקודות זהה לקבוצה שבמקום הראשון, אך עם יחס שערים נחות. כעת, ממתינים בעכו לקבוצה שתסיים במקום השלישי שבמחוז המקביל, כדי לדעת מי תהיה יריבתה בשלב הפלייאוף.

במקביל, העפילו ותיקי הפועל עכו לגמר גביע הליגה המחוזי אחרי שהשלימו ניצחון כפול על ותיקי נווה שאנן/העמקים והביסו אותה גם במסגרת חצי גמר גביע הליגה, 0:4. בחגיגת השערים השתתפו: יבגני רובין, דביר בראון, אלכס קירנס ויהודה מלכה.

בגמר, יפגשו ותיקי הפועל עכו את ותיקי טמרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות