fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קייטנת הקשת

קייטנה חוויתית לילדים עם צרכים מיוחדים בגילאי 6-12 תושבי נהריה, התקיימה השבוע במרכז הקהילתי ב'נהריה הירוקה', בשיתוף המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נהריה והמרכזים הקהילתיים-מתנ"ס נהריה.
קייטנת קשת | צילום: עיריית נהריה והמרכזים הקהילתיים- נהריה

הקייטנה נתנה מענה לילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי, שנהנו ממגוון פעילויות יומיות מותאמות לצרכיהם כגון: פעילות עם חיות, פעילות מוזיקלית, פעילות יצירה, משחקי מים וכן, מפגש עם צוות של מד"א שהגיע להציג מקרוב לילדים אמבולנס על תכולתו.

״זו שנה ראשונה בה מתקיימת הקייטנה המיוחדת והמרגשת הזו", ציין ליאור הרשמן, מנהל המרכזים הקהילתיים-מתנ"ס נהריה. ״יש כאן שיתוף פעולה חינוכי וקהילתי לו שותפים המחלקה לשירותים חברתיים בעירייה והמרכזים הקהילתיים, שכחלק מהצבת תחום החינוך על כל רבדיו במרכז העשייה העירונית, הנגישו פעילות חוויתית ומהנה לילדים המקסימים, שלוותה על ידי צוות מקצועי מהתחום הטיפולי, בשיתוף מלא עם הורי הילדים. אנחנו מקווים שלאור ההצלחה וההנאה הרבה של הילדים, הקייטנה הזו תהפוך למסורת גם בשנה הבאה".

קייטנת קשת | צילום: עיריית נהריה והמרכזים הקהילתיים- נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות