fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלו את סמי הגדול

סמי אפריימוב מעכו, בשבילכם "סמי הגדול", נמצא בעסקי המזון מאהבה נטו. הוא פשוט אוהב אוכל. בתחילת השבוע הוא פתח את הסניף הרביעי שלו בנהריה, ובראיון ל"צפון-1" הוא פורש את משנתו, בעיקר על חשיבות קידומם של עובדים צעירים, אך לא חושף את המתכונים הסודיים
סמי הגדול
סמי הגדול (צילום: אדריאן הרבשטיין)

לא תראו אותו מתערבב לא במועדונים ולא בפאבים. סמי אפריימוב מעכו, המוכר יותר בשמו העסקי "סמי הגדול" עסוק, מבוקר ועד ליל בעבודה נטו. היום בגיל 32 הוא חולש על ארבעה סניפי רשת מזון מהיר, האחרון בהם נפתח ביום ראשון השבוע ברחוב ויצמן בנהריה, ועד סוף השנה הוא מתכנן לפתוח שמונה סניפים נוספים.

הוא בן 32, נשוי זה 10 שנים ואב לשלושה ילדים. הכל החל לפני 11 שנה, אז פתח בעכו את הסנדוויץ'-בר הראשון שלו, "ריצ-רצ", ושם, למעשה, נולד "שניצל סמי הגדול", המתובל, לדברי אפריימוב, בתיבול סודי במיוחד. מספר שנים לאחר מכן, מכר את הסנדוויץ'~בר ופתח ברחוב בן עמי מסעדת בשרים בשם "שיפודי סמי הגדול", שזכתה להצלחה ולא רק בקרב תושבי עכו. לדברי אפריימוב, 61 אחוז מלקוחותיו בעכו הם בכלל תושבי נהריה והגליל המערבי.

"אני מקדם אנשים מתוך המערכת, כי רק הם מבינים את הרצון והחזון שלי והם
יודעים בדיוק איך העסק עובד. יש לי כיום מנהלים, שבעבר היו משלוחנים,
והיום מנהלים איתי סניף בשותפות"

סמי הגדול
סמי הגדול (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשנה שעברה החליט אפריימוב לשנות כיוון תחת המותג "סמי הגדול" ולעבור למזון מהיר, כשהקונספט: כל המנות הבשריות על האש, הנקניקים, השניצלים, על הפלאנצ'ה והמוקפצים באווירה של דיינר אמריקאי מעוצב בקפידה בגוונים של כתום וירוק.

אפריימוב מסביר: "מסעדת בשרים זה משהו אחר, יותר רגוע. העברתי את המסעדה לאזור מלון חוף התמרים בעכו, איפה שהיא נמצאת כיום, ובמקומה פתחתי סנדוויץ'-בר. באותו היום החלטתי שאני הופך את סמי הגדול לרשת בפרישה ארצית. בשנה שעברה פתחנו סניף קרית אתא והשבוע בנהריה. הסוד שלנו טמון בשפע, וזה מה שהצרכן הישראלי אוהב – שהוא משלם ומקבל תמורה מלאה ושהוא שבע ומרוצה.

עברו לכתבה המלאה בעיתון "צפון -1"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות