fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צרות בצרורות

איצטדיון אין, מתקן אימונים אין, תמיכה עירונית אין. מה יש? חובות לשחקנים, חובות לספקים, חובות למוסדות ממשלתיים, תביעות משפטיות, צו עיקול ומאבק משפטי מול העירייה. קיץ לוהט בהפועל עכו
זכה בתביעה, מחכה לכסף. הקשר הבולגרי בוז'ידר ואסב צילום: ויקטור כהן
זכה בתביעה, מחכה לכסף. הקשר הבולגרי בוז'ידר ואסב צילום: ויקטור כהן

בנוסף לכל הצרות שלה, מכה נוספת נחתה על הפועל עכו, לאחר שחברת האבטחה SIH, שהעניקה שירותי שמירה ואבטחה במשחקי הבית של הקבוצה, הוציאה צו עיקול בעקבות חוב בסך 312 אלף שקלים. כמו כן, הקבוצה טרם שילמה את משכורות חודש מאי.

נזכיר רק, שנגד הקבוצה עדיין תלויות תביעותיהם של מושיקו מישאלוף ודניאל בורחל.

מי שכבר זכה בתביעה נגד המועדון הוא הקשר הבולגרי בוז'ידר ואסב, שהוחתם בקיץ האחרון לעונה, שיחק במסגרת גביע הטוטו, אך עם פתיחת הליגה, שוחרר. ואסב, ששיחק בעונה האחרונה בקבוצת דונב רוסה מהליגה הראשונה בבולגריה, פנה לפיפ"א בדרישה לפיצויים על הפרת חוזה. בית הדין של פיפ"א, הכריע לטובת השחקן וחייב את הפועל עכו לשלם 40 אלף אירו עד ה-6 ביוני. במידה והחוב לא ישולם, תוכל פיפ"א לנקוט בסנקציות נגד הקבוצה.

רונן זינגר, חבר עמותת הפועל עכו. מה יהיה?

"אם העירייה היתה מעבירה לנו את התמיכה התקציבית עליו התחייבה, לא היו שום בעיות, כי בניגוד לשנים קודמות בהן הקבוצה היתה מסיימת כל עונה בגירעון ענק וחובות גדולים, הפעם, אם הכסף היה מועבר, עוד היינו נשארים עם עודף תקציבי".

היכן עומד המאבק מול עיריית עכו?

"כרגע, לא קורה כלום. הקבוצה משותקת. דניאל סטנצ'יו מוכן להגיע להסכמה על עזיבה, אבל בעיריית עכו מסרבים לפגוש אותו או אפילו לדבר אתו, אז איך רוצים לסגור עניינים?".

זכה בתביעה, מחכה לכסף. הקשר הבולגרי בוז'ידר ואסב צילום: ויקטור כהן
זכה בתביעה, מחכה לכסף. הקשר הבולגרי בוז'ידר ואסב
צילום: ויקטור כהן

איך זה ייגמר?  

"לדעתי, רק בבית משפט".

אם בית המשפט יחליט שהקבוצה של דניאל, איפה בדיוק תשחקו?

"לא יודע, אבל לא אשתף פעולה אם הפועל עכו תשחק במקום אחר, מחוץ לעיר".

אתה מסכים שדניאל סטנצ'יו נכשל, בעיקר מבחינה מקצועית? מדוע להשאיר אותו בתפקיד?

"התייעצתי עם כמה גורמים משפטיים וכולם היו בדעה נחרצת וחד משמעית, שאין לנו, כחברי עמותה, שום סמכות לבטל את הסכם ההתקשרות בין עיריית עכו לסטנצ'יו. אני פועל על פי חוק ואם מישהו חושב אחרת, שיציג את הדברים ובית המשפט יחליט".

"מבחינה מקצועית, הקבוצה אכן נכשלה, אבל מבחינה ניהולית, הפועל עכו פועלת בהליך נקי ושקוף ומעולם לא היו בה אנשי מקצוע ברמה כמו שהיו בעונה האחרונה".

"באופן אישי קיבלתי החלטה שאם המצב הזה יימשך, תוך שבועיים-שלושה, אני מחזיר את המפתחות ומתפטר. באתי להפועל עכו מתוך כוונה אמיתית ורצון לעזור ולסייע. גדלתי בעכו, יש לי זיקה עמוקה לעיר ואני אוהד את הקבוצה מילדות. לא באתי להתעמת ובטח שלא לריב עם אף אחד. כל הטענות וההאשמות של העירייה כלפינו הן לא מכובדות, מוגזמות ואפילו מגוחכות. בוא נזכיר רק על מה הורידו לקבוצה נקודות בתחילת השנה? בגלל ניהול לא תקין, חוזים כפולים ועוד פעולות חובבניות שבוצעו על ידי ההנהלה הקודמת, שמונתה על ידי העירייה, וגם בתקופתם הקבוצה ירדה ליגה. יתרה מכך, גם

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות