fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: חמישה נפגעים משאיפת עשן בשריפה שפרצה ברחוב הרצוג

חשד להצתות במספר מוקדים בעכו
שריפה ברחוב הרצוג 4 (צילום: כיבוי אש זבולון)
שריפה ברחוב הרצוג 4 (צילום: כיבוי אש זבולון)

משטרת עכו חוקרת גל הצתות מכוונות  במספר מוקדים בעכו.  שבוע מתוח ועמוס עבר על העיר, לצד אירועי פסטיבל עכו שננעלו אמש ודווח כי במתחם הפסטיבל ביקרו 120 אלף אנשים.

 היום (שישי) לפנות בוקר, זמן קצר אחרי חצות פרצה שריפת בדירה ברחוב הרצוג 4 בעכו בקומה הראשונה בבניין בן שלוש קומות. למקום יצאו חמישה צוותים תחת פיקודו של להב אייל פינטו. הלוחמים התמודדו עם הצפת אש בדירה דבר שהקשה על חדירה לתוך המבנה. ארבעה מבוגרים חולצו מהבניין, חמישה טופלו על ידי מד״א במקום רובם נפגעו משאיפות עשן.  בתום האירוע  פרצה  שריפה נוספת  שני מחסנים בעכו עתיקה.  לומי האש שטיפלו באירוע דווחו על מטען אש גבוה.  יצוין כי דרכי הגישה לעכו עתיקה הקשו על הלוחמים להגיע למחסנים ולכן נפרסו עשרות מטרים של זרנוקים, בשני המקרים נבדק חשד להצתה.
מקרה נוסף שאירעה ביום חמישי לפנות בוקר.  ברחוב הרצוג 13 פרצה שריפת פסולת וקוצים בחצר בית. לאחר חקירה התברר שמדובר בהצתה וערנות של השכנים מנעה אסון כאשר בקרבת החצר הייתה סוכה שבה ישן באותה עת אחד השכנים, הדיירים השתלטו על הדליקה.
שריפה ברחוב הרצוג 4 (צילום: כיבוי אש זבולון)
שריפה ברחוב הרצוג 4 (צילום: כיבוי אש זבולון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות