fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנקרי: "עכו היא העיר האטרקטיבית ביותר בצפון"

ראש העירייה אמר את הדברים במושב שפתח את ועידת דיסקונט לעסקים של מרכז הבנייה בים המלח. בועידה השתתף גם ראש עיריית חדרה חיים אביטן שציין כי: "חדרה היא עיר המחר של ישראל. העיר חצתה את קו 90 אלף התושבים"
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בועידת דיסקונט לעסקים (צילום:

"הלוואי ומדינת ישראל היתה מנוהלת כמו השלטון המקומי, ביצירת שינויים ושיפורים בתהליכי הפיתוח האורבניים והחינוך. ב-10 השנים, בהן אני ראש עיר, מדינת ישראל, יזמים ותורמים השקיעו בעכו כ-6 מיליארד שקלים". כך אמר השבוע ראש עיריית עכו שמעון לנקרי במושב שפתח את ועידת דיסקונט לעסקים של מרכז הבנייה בים המלח. בועידה השתתף גם ראש עיריית חדרה, חיים אביטן שנתן סקירה על תנופת הבנייה בעיר.

בעכו הושקעו 6 מיליארד שקלים. שמעון לנקרי נואם ועידת דיסקונט (צילום: קרייג אריאב)

לנקרי הוסיף: "עכו הפכה לעיר האטרקטיבית ביותר בצפון הודות להתפתחותה בשנים האחרונות. בשנים אלה החלה בנייה חדשה, הוקמו מוסדות חינוך, תרבות ומרכזי ספורט בסיוע משרדי הממשלה והמגזר השלישי".

לנקרי אמר עוד, כי עכו עברה תפנית כלכלית משמעותית. הוחל בה בבנייה מאסיבית של יחידות דיור, ומעבר להשקעה הגדולה בחינוך הבלתי פורמאלי נרשמה בשנים האחרונות הגירה חיובית לעיר.
"עכו היא עיר עם חוף ים, עיר רב תרבותית ורב לשונית", אמר לנקרי, "כיום עכו נמצאת במקום אחר, כי הבנו שבלי כלכלה חזקה וללא תיירות לא נוכל להתקדם, וכך עכו הפכה למודל לתפנית כלכלית ומוניציפלית".

אביטן ציין בנאומו בפני באי הכנס, כי חדרה היא עיר המחר של ישראל. "חדרה מצויה בתנופת פיתוח שלא ידעה כמותה בעבר. זו תנופה שלא עוצרת וצוברת תאוצה. הבניה והפיתוח מתבצעים על פי תכנון מושכל וקפדני, המעוגן בתוכנית המתאר החדשה של העיר, שאושרה לשמחתי לפני שבועות ספורים".

נמצאים בתנופה. אביטן השבוע בים המלח (צילום: יצחק ברבי)

נתון חשוב נוסף אותו הדגיש אביטן נוגע למספר התושבים בעיר. לדבריו, השנה חצתה חדרה את קו 90 אלף התושבים, זינוק של קרוב ל-20 אחוזים בתוך חמש שנים.

עוד הזכיר אביטן את בניית 1000 יחידות דיור בשכונת הפארק על ידי חברת שיכון ובינוי ופיתוח רצועת החוף הצפון-מערבית. בה יוקם רובע של מגורים ומלונאות במתחם יוקרה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות