fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנקרי לשר התיירות: "קדם את פיתוח הטיילת הדרומית"

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב ערך ביקור רשמי היום בעכו. לנקרי ביקש מהשר לקדם גם אתרי תיירות בעכו העתיקה
שמעון לנקרי, סטס מיסז'ניקוב וזאב נוימן
שמעון לנקרי, סטס מיסז'ניקוב וזאב נוימן (צילום: דוברות עיריית עכו)

שר התיירות סטס מיסז'ניקוב (הליכוד ביתנו) וצוות משרדו ערכו הבוקר (ג') סיור בעיר עכו ונפגשו עם ראש העירייה שמעון לנקרי. במהלך הפגישה שהתקיימה בלשכת ראש העיר השתתפו בין השאר סגני ראש העיר זאב נוימן ואדהם ג'מאל, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, גזבר העירייה ראובן ויצמן, מנכ"ל החברה הכלכלית של עכו עו"ד בן מיוסט ומנכ"ל החברה לפיתוח עכו העתיקה דודו הררי.

לנקרי סקר בפני השר בהרחבה את התקדמותה של העיר בשנים האחרונות וציין לחיוב את שיתוף הפעולה הפורה בשנים האחרונות בין העירייה לבין משרד התיירות, וביקש מהשר לקדם את תכנית פרויקט הדגל של העיר – פיתוח טיילת החוף הדרומי, וכן לסייע במתן תקציב הולם לתחזוקת אתרי תיירות בעיר העתיקה.

לאחר מכן, הציג עו"ד מיוסט בפני השר פרויקטים שונים המבוצעים בימים אלה בשיתוף פעולה עם משרד התיירות.
מיסז'ניקוב: "אני מאוד נהנה לראות את עכו פורחת ומתפתחת. כשאני מסתובב בעולם אני גאה לספר על עכו שהינה עיר תיירותית מתקדמת עם עבר היסטורי מפואר". עוד אמר השר, כי הוא שמח על שיתוף הפעולה בין העירייה, משרד התיירות והחברה לפיתוח עכו העתיקה. השר ציין, כי הוא מאמין בתכניות לטווח ארוך, וכי צוות משרדו יקדם את הפרויקטים התיירותיים בעיר.

שמעון לנקרי, סטס מיסז'ניקוב וזאב נוימן
שמעון לנקרי, סטס מיסז'ניקוב וזאב נוימן (צילום: דוברות עיריית עכו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות