fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחלון בעכו: "לא יהיה איחוד עם לפיד"

יו"ר מפלגת כולנו ושר התקשורת לשעבר משה כחלון יחד עם שר האוצר היוצא יאיר לפיד, התארחו בכנס של החוג למדעי המדינה במכללה האקדמית גליל מערבי. כחלון: "עיירות פיתו, איזה מין סטארט-אפ זה שכבר 67 שנים מפתחים אותו?"
משה כחלון (צילום :ענבל לויתן קראוס)
משה כחלון (צילום: ענבל לויתן קראוס)

המועמד לכנסת ישראל, משה כחלון ויו"ר מפלגת כולנו השתתף הערב (שני) בכנס החוג למדע המדינה במכללה האקדמית גליל מערבי. בכנס השתתף גם שר האוצר היוצא יאיר לפיד (יש עתיד). הבוקר, חשף כחלון את אשת החינוך ברשימה: חברת מועצת העיר קרית שמונה ד"ר יפעת שאשא- ביטון, במקצועה ד"ר לחינוך. 

כחלון סימן מטרות לבחירות הקרובות:"המטרה המרכזית שהמפלגה שלנו הציבה לעצמה היא שמנהל מקרקעי ישראל יהיה בידינו. רק כאשר המינהל יהיה בידינו נוכל להוריד את מחירי הדיור". כחלון המשיך: "חברות הסלולר לקחו מילארד שקלים רק השנה מהכיס של האזרחים והפסידו אותם בפרויקטים כמו הפרויקט בלאס וגאס ובקרדיט סוויס".

משה כחלון (צילום :ענבל לויתן קראוס)
משה כחלון (צילום: ענבל לויתן קראוס)

בהתייחסו לפריפריה הוסיף כחלון "אנחנו חיים במדינת תל אביב. כל מדינה נורמלית בעולם יש לה ארבעה מרכזי חיים. עד שלא יהיו עוד שלושה מרכזים כמו ת"א לא תהיה פה כלכלה וצמיחה מאוזנת. כשבונים כביש לירוחם צריכים בנוסף גם לחזק את ירוחם. הכביש יעזור לרוקן את הפריפריה ולא לחזקה. כבר 67 שנים קוראים לעיירות הפיתוח

שר האוצר היוצא יאיר לפיד
שר האוצר היוצא יאיר לפיד (צילום: ענבל לויתן קראוס)

בהתייחסו לסוגיה הפוליטית ולספקולציה האם הוא מתכוון להתאחד עם "יש עתיד" ועם יאיר לפיד, השיב כחלון: "עם כל הכבוד והסימפתיה שיש לי ליאיר לפיד, לא יהיה איחוד. אנחנו בבחירות הקרובות רצים לבד.

לפיד תקף  בכנס את ראש ממשלת ישראל את בנימין נתניהו:"נתניהו ניצח מערכות בחירות תחת ההנחה שאזרחי ישראל ובוחריה הם ילדים בני ארבע. ילדים שמה שעובד עליהם זה ממתקים או איומים. שיטת "הפחד ומשול כתפיסת עולם". אנחנו אנשים מבוגרים ומגיע שיתחסו אלינו בהתאם. "

לפיד המשיך לתקוף את ראש הממשלה והתייחס לפרשיות השחיתות:"היינו המפלגה היחידה שאמרה לראש הממשלה שאין חובה שיהיה לך מטוס פרטי, מדובר בסדרי עדיפויות שהושחתו. היינו היחידים שאמרו שלא נעביר כספים עד שלא יוסדר עניין השקיפות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות