fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: זה לא נגמר עד שזה לא נגמר

הפועל גליל מטה אשר/עכו, עם יתרון 0:2 בסדרת גמר אליפות המדינה, היתה אמורה לשבור שיא ישראלי חדש של זכייה באליפויות, אבל מעדה מול הפועל כפר סבא דווקא בבית. המאמן נועם כץ: "אם לא הצלחנו לסגור את הסיפור אצלנו בבית, אנחנו בבעיה"
הפועל מטה אשר/עכו
מאוכזבים אחד אחד. שחקני הפועל מטה אשר/עכו צילום: אדריאן הרבשטיין

הכל היה מוכן לחגיגות האליפות ה-15 של הפועל גליל מטה אשר/עכו. צלחת האליפות הוכנה מבעוד מועד, היכל הספורט בנעמן היה מלא בקישוטים, כרזות תמיכה ובאוהדים אדומים נרגשים, ובנבחרי ציבור כמו ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ומנכ"ל העירייה אוהד שגב, ראש מועצת מטה אשר משה דוידוביץ', וראש עיריית נהריה רונן מרלי, שהוזמן כאורח כבוד. רק דבר אחד לא נקלח בחשבון, וזו היריבה שעמדה ממול, הפועל כפר סבא, שלא ויתרה, נלחמה, ניצחה, צימקה את סדרת הגמר ל-2:1, וגררה את הקבוצות למפגש רביעי ואולי גם חמישי.

הפועל כפר סבא היתה הקבוצה היחידה שניצחה העונה את הפועל מטה אשר/עכו. זה קרה בליגה. הפעם, הניצחון הוא משמעותי הרבה יותר, מאחר ומדובר בסדרת גמר שאין ממנה דרך חזרה. זה לא רק הניצחון, אלא גם התוצאה, 0:3. הפעם האחרונה שהפועל מטה אשר/עכו הפסידה בתוצאה כזו, היתה בעונת 2012/13. אז, זה נגמר בזכייה באליפות. מי יודע, אולי גם הפעם זה יקרה ואז אף אחד כבר לא יזכור את ההפסד הצורב ואת האכזבה הגדולה שאפפה את 1400 האוהדים שקיוו להקדים את חגיגות החג.

המשחק היה צמוד ושקול לכל אורכו עם יתרון שנע מקבוצה לקבוצה. הפועל מטה אשר/עכו כבר הובילה במערכה הראשונה, 15:19, אך ריצת 1:10, של האורחים הפך את התוצאה בדרך ל-20:25 לכפר סבא.

גם במערכה השנייה, איבדה מטה אשר/עכו יתרון של, 19:23, בדרך להפסד, 30:28. במערכה השלישית כבר סבא נטלה את ההובלה מתחילתה ועד סיומה, 21:25.

המאמן נועם כץ: "בשתי המערכות הראשונות הובלנו ואם אנחנו לא יודעים לסגור מערכות אצלנו בבית, אנחנו בבעיה, בעיקר מנטלית. גם מבחינה מקצועית לא היינו ביכולת טובה. במערכה השלישית איבדנו את הראש. ידענו מראש שהסדרה לא תהיה קלה ולכן גם לא באנו שאננים. במשחקים מהסוג הזה, מול קבוצה מצוינת, אתה חייב כל הזמן להיות טוב, ולא רק שלושת רבעי מערכה. יכול להיות גם שכל ההכנות לחגיגות שהיו מסביב, השפיעו קצת. מבחינתי, המשחק הזה כבר שייך להיסטוריה. נתאושש, נתעודד ואני מאמין שנצא מזה".

קפטן הקבוצה אלכס אוסוקין: "הובלנו בשתי מערכות שבהן היינו צריכים לפרק את כפר סבא, אבל אז עשינו המון טעויות לא מחויבות. ההפסדים לא נבעו מכולת טובה של כפר סבא, אלא בעיקר מטעויות שלנו. פשוט הפסדנו לעצמנו. יכול להיות שהייתה גם בעיה מנטלית שדווקא במאני טיים לא ידענו לקחת את זה. במערכה שלישית ניסיתי להרים את הקבוצה, אבל ברגע ששאלתי את השחקנים אם הם מאמינים שאפשר לנצח ואף אחד לא ענה, הבנתי שאנחנו בבעיה. ההפסד הזה הוא כמו סטירה מצלצלת כי אני לא זוכר מתי הפסדנו פעם 0:3 אצלנו בבית. אולי גם כמות הקהל שבאה וציפתה לחגיגת אליפות וכל האווירה מסביב, הלחיצה. אני בטוח שנחזור לעצמנו ונחגוג השנה אליפות".

המפגש הרביעי בין הקבוצות יערך ביום ראשון הקרוב (21.4) בכפר סבא. במידה ויהיה צורך במשחק חמישי, הוא יתקיים ביום רביעי (24.4) בנעמן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות