fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חיים רואש ישמש כסגנו של ז'קי סבג בשכר

רואש מצטרף בכך לקואליציה של סבג, המונה את סיעת הצעירים, סיעת נהריה ביתנו בראשות דימה אפשטיין ואשר שמואלי. חבר מועצת העיר עכו, יוסי חדד, הגיש מכתב בקשה לדחיית ישיבת המועצה הראשונה שתתקיים ביום ראשון
(צילום: קארין סיבוני)

בתחילת השבוע נחתם הסכם קואליציוני בין ראש עיריית נהריה, ז'קי סבג, לבין יו"ר סיעת ש"ס בעיר, חיים רואש. רואש יכהן כסגן ראש עירייה בשכר במשך כל הקדנציה. עו"ד אושרי שלוש, נציגו של סבג במו"מ להרכבת הקואליציה מול הרשימות השונות, אישר את הפרטים.

לסבג יש שלושה סגנים, כפי שמתיר החוק: אור כהן מהצעירים הוא סגן בתואר בלבד, דימיטרי אפשטיין, האוחז בהסכם טרום בחירות, ורואש הם סגנים בשכר. את תגובתו של רואש לא ניתן היה להשיג.

רואש מצטרף בכך לקואליציה של סבג, המונה את סיעת הצעירים, סיעת נהריה ביתנו בראשות דימה אפשטיין ואשר שמואלי. נודע, כי גם עופר אלקיים מסיעת אור נמצא במו"מ להיכנס לקואליציה, אך טרם נחתם עימו הסכם.

החבר חדד התחיל לעבוד
חבר מועצת העיר עכו יוסי חדד, מספר 2 ברשימה של שלמה פדידה, הגיש אתמול (רביעי) מכתב בקשה לדחיית ישיבת המועצה הראשונה שעתידה להתקיים מחרתיים, יום ראשון. חדד מסתמך על סעיף בחוק האומר שעד שלא יפורסמו תוצאות הבחירות ברשומות, אין לקיים ישיבות מועצה.

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "על פי סעיף 24 לפקודת העיריות, כהונת חברי המועצה החדשה החלה ב-12 בנובמבר, כך שכינוס ישיבת המועצה הראשונה שיתקיים ב-17 בנובמבר הוא בהתאם להוראות החוק. מוטב שחדד ילמד את לשון החוק לפני שהוא רץ לעיתונות בתלונת סרק, וסוף מעשה במחשבה תחילה".

חיים רואש (צילום: קארין סיבוני)

השתתפו בהכנת הידיעה: תאיר פז, חן דרור

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות