fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו ניצחה 75:79 את הפועל מגדל העמק

תגידו מזל טוב לקבוצה של המאמן שי מינסטר, שבפעם הראשונה מאז עלתה לארצית, כבשה השבוע את המקום הראשון בליגה ועוד במאזן מושלם של 0:7, אחרי ניצחון דרמטי במשחק העונה נגד מגדל העמק, שעד אותו מחזור חלקה יחד עם עכו את ראשות הטבלה.

המשחק היה צמוד ושקול לכל אורכו ובמחצית הראשונה עכו השכילה לרדת ביתרון 35:43. ברבע השלישי עכו נרדמה בשמירה ומגדל העמק הצליחה לבצע מהפך ולעלות ליתרון דו ספרתי 52:62 בסיומו. ברבע הרביעי עכו מחקה את הפיגור ועלתה ליתרון 73:74 דקה וחצי לסיום אחרי 5 נק רצופות של טל פרסלני. עכו יכלה להגדיל את היתרון אבל לא הצליחה לייצר נקודות ומגדל העמק עלתה ליתרון 74:75.

טל פרסלני (צילום: עמית שר)

עכו יצאה להתקפה ואיבדה כדור אבל הצליחה לחטוף אותו בחזרה ופרסלני נשלח לקו עונשין אחרי עבירה עליו, משם העלה את עכו ליתרון 75:76 , 19 שניות לסיום. עבירה בלתי ספורטיבית שנשרקה לחובת מגדל העמק שוב זיכתה את עכו בכדור ושוב פרסלני נשלח לעונשים והעלה את עכו ליתרון 75:77 כשהשעון מראה עדיין 19 שניות לסיום. מגדל העמק סחטה את השעון ולא הצליחה לקלוע. התקפה אחרונה של עכו 2 שניות לסיום הסתיימה שוב בזריקות מקו העונשין שהביאו לה את הניצחון המיוחל.

קלעו לעכו: עידו קוז׳יקרו 18, רועי נבארו 15, טל פרסלני 14, אורן בן חמו 11, בני אלשיר 6, ג’ונתן בייז 5, אילן נניקשווילי ושגב גרילק 2 כ״א.

שי מינסטר: ״לא שיחקנו כדורסל גדול מבחינתי, אסל מה שהיה חשוב זה שלא ויתרנו עד הסוף והראינו אופי ואני שמח על הניצחון הזה״.

ביום ראשון הקרוב הליגה יוצאת לפגרת גביע האיגוד ביום ראשון 16.12 עכו תארח בשעה 19:00 את מכבי קרית ביאליק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות