fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוצא צו סגירה לישיבת ההסדר בעכו

צו הסגירה המנהלי הוצא על ידי כיבוי אש תחנת זבולון צו הסגירה המנהלי הוצא על ידי תחנת כיבוי אש זבולון ומתייחס לשורה של ליקוי בטיחות

מפקד מחוז חוף טפסר בכיר דני חנניה הפעיל את סמכותו ובשימוע שנערך לישיבת ההסדר בעכו. החליט בצורה תקדימית להטיל צו סגירה מנהלי על הישיבה. הצו הוטל בעקבות כשלי בטיחות המהווים סכנה לחייהם של תלמידי הישיבה.

במשך מספר שנים פעלו שרותי הכבאות מול הנהלת הישיבה להסדרת מערכות מצילות החיים ללא כל הצלחה. הישיבה החלה לפעול ללא אישור איכלוס מסודר והמרדף ארוך השנים בניסיון להבטיח רמת בטיחות אש גרם למפקד תחנת זבולון טפסר חזי לוי להמליץ למפקד המחוז להפעיל את סמכותו לסגור את פעילות הישיבה עד אשר יוסדרו כלל הדרישות והאישורים הנדרשים לקיום המקום בצורה בטיחותית.

חוק הכבאות החדש העניק סמכויות למפקד המחוז להטיל צוי סגירה לכל מוסד מפעל או עסק שיש בו סיכון לחיי אדם עקב אי ביצוע דרישות החוק.

צו הסגירה המנהלי שהוטל היום על הישיבה הוא רק אחד מהאמצעים העומדים לצד הרשות הארצית לכבאות והצלה לקיים בטיחות אש ולצמצם אפשרות לאסונות במרחב האזרחי.

מפקד המחוז הורה למפקדי התחנות על הגברת האכיפה הלא מתפשרת בכל מקום בו לא פועלות תקנות בטיחות האש וצו זה שהוטל היום לא יהיה האחרון בשרשרת הפעילויות נגד גופים שפועלים ללא היתר ואישור כיבוי אש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות