fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית חולים מזרע בעכו קיבל היתר לבניית מרחב מוגן

הועדה המקומית בעיריית עכו אישרה הקמת מרחב מוגן לטובת העובדים והמטופלים על שטח של 2070 מ"ר
הפגנת עובדי בית החולים מזרע
הפגנת עובדי בית החולים מזרע בחודש פברואר אשתקד (צילום: אושרי כהן)
הפגנת עובדי בית החולים מזרע
הפגנת עובדי בית החולים מזרע בחודש פברואר אשתקד (צילום: אושרי כהן)

שנה ושמונה חודשים לאחר ההפגנה שהתקיימה בבית חולים מזרע בעכו, במחאה על כך שהועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיריית עכו מנעה היתר לבניית מרחב מוגן בשטח בית החולים, התקבלה השבוע הבשורה המיוחלת על כך שהוועדה לתכנון ובנייה בעכו אישרה את הבקשה לבניית מבנה ממוגן בביה"ח שישתרע על שטח של כ- 2,070 מ"ר עבור ביטחונם של העובדים והמטופלים.

המנהלת האדמיניסטרטיבית בבית החולים מזרע בעכו, נעמי אסולין, ציינה, כי "כזכור, ב- 2006 במלחמת לבנון השנייה, בית החולים ספג פגיעה ישירה ובנס איש לא ניפגע. בתקופה זו פונו מאות חולים ואנשי צוות לבתי חולים שונים בארץ. גם במהלך מבצע צוק איתן שהיה בקיץ האחרון, כשהתגברה מעט המתיחות גם בצפון, הנהלת בית החולים הביעה דאגה מהיות בית החולים חסר אמצעי מיגון לחלוטין".

מנהלת בית החולים מזרע בעכו פרופ' אילנה קרמר: "בית החולים "מזרע" משרת ציבור רחב של מטופלים, ובתחומו מידי יום כ-800 מאושפזים ועובדים, אשר זקוקים לתנאים בטוחים כדי למלא את משימתם. אני שמחה שלאחר מאמצים רבים קיבלנו לבסוף היתר בנייה לבניית מבנה ממוגן הולם לציבור המטופלים והעובדים בבית החולים, מה שיבטיח טיפול בטוח גם בעיתות חרום".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות