fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחמט: עצמה מעלות העפילה לליגה הארצית

מועדון השחמט עצמה מעלות סיכם עונת מוצלחת במיוחד, עם העפלתה של קבוצת הבוגרים לליגה הארצית, אחרי עשור בליגה המחוזית. אז תנו כבוד לשחמטאים יורי ז'יזמר, אנדרי גורבנוב, רן פרנקל ושון לויטן, שרשמו מאזן ניצחונות מושלם והובילו את הקבוצה להצלחה
ווינרים. ז'יזמר, גורבנוב, פרנקל ולויטן | צילום: באדיבות עידן כפיר

עונת המשחקים 2020/21 בשחמט בוגרים הסתיימה בסוף השבוע האחרון עם הישג מרשים למועדון השחמט של מעלות.

הקבוצה הראשונה, עצמה מעלות א' מהליגה המחוזית, עם השחמטאים: יורי ז'יזמר, אנדריי גורבנוב, רן פרנקל, בוריס משמן ושון לויטן, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא מדורגת במקום הראשון עם מאזן מושלם של 10 ניצחונות מעשרה מפגשים. בזכות מיקומה בראש הטבלה העפילה הקבוצה למשחק מבחן על העלייה לליגה הארצית. בסוף השבוע התמודדה מעלות נגד מועדון השחמט על קריית חיים, על כרטיס העלייה היחיד לליגה הבכירה יותר.

המפגש הראשון של יורי ז'יזמר הסתיים בשוויון, אבל ההמשך היה כולו של שחמטאי מעלות. אנדריי גורבנוב, רן פרנקל ושון לויטן, גברו על יריביהם בדרך לניצחון, 0.5-3.5 בסיכום הכללי ולהעפלה לליגת המשנה.

מנהל עמותת הספורט העירונית במעלות-תרשיחא עידן כפיר, בירך את שחקני הקבוצה על עלייתה ואמר: "אחרי עשור בליגה א', הקבוצה הבכירה של מועדון השחמט מעלות, העפילה לליגה הארצית אחרי שרשמה עונה מוצלחת במיוחד עם 11 ניצחונות מ-11 משחקים. אני מודה לצוות המאמנים, לשחקנים ולכל התומכים על עונה מופלאה ומאחל להם המשך הצלחה".

כפיר הוסיף וציין, כי מועדון השחמט של מעלות החל להשתתף במסגרת הליגה לבוגרים משנת 1999, אז הייתה קבוצה אחת בלבד, ששיחקה בליגה ד'.

כיום, פועלות במועדון 4 קבוצות.

הקבוצה השנייה, עצמה מעלות ב' מליגה ב', מורכבת כולה משחמטאים צעירים: מקס פבזנר, אפיק ורדי, נועם סידס ופרנקי קוטיני. הקבוצה סיימה במקום הרביעי והמכובד.

הקבוצה השלישית היא עצמה מעלות ג', שגם היא משחקת בליגה ב', והרכבה כולל שחקנים ותיקים: בוריס שלפוברסקי, מיכאל לויטן, יהל שרמן, ארקדי מלמוד, ליאוניד פרנז'ר, גאורגי גרזון ומארק חדאד.

קבוצה זו סיימה את הליגה כשהיא מדורגת במקום החמישי בטבלה.

הקבוצה האחרונה היא קבוצת נוער, שמשחקת בליגה הארצית וסיימה במקום השני בטבלת מחוז צפון.

מועדון השחמט עצמה מעלות פועל תחת העמותה העירונית לספורט הישגי.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות