fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רק זה חסר לה: הפועל עכו נתבעת בסכום של 375 אלף שקלים

מגיש התביעה הוא חנן בן חמו, ששימש כמנהל מחלקת הנוער בהפועל עכו, ופוטר, כך הוא טוען, באופן חד צדדי ובניגוד לכל הליך מקובל. הפועל עכו: "נגיב בבית הדין"
עוד צרה כלכלית שנפלה עליה. מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר צילום: אדריאן הרבשטיין

חנן בן חמו, ששימש כמנהל מחלקת הנוער בהפועל עכו, הגיש לאחרונה תביעה בסך 375 אלף שקלים כנגד המועדון.

בתביעה, שהוגשה בבית הדין האזורי בחיפה על ידי עורך הדין שי אליאס, דורש בן חמו פיצויי פיטורין בסך 132 אלף שקלים, 52, אי תשלום שכר וזכויות סוציאליות בגובה 52,500 שקלים, הפרשי שכר בסך 84 אלף שקלים, פדיון ימי חופשה בסך 13,440 שקלים, דמי הבראה בגובה 4,158 שקלים, פדיון קרן השתלמות בסך 13,500 שקלים, פיצוי בגין אי עריכת שימוע ופיטורין שלא כדין בסך 40 אלף שקלים ופיצוי על עוגמת נפש בגובה 35 אלף שקלים.

בכתב התביעה מצוין, כי חנן בן חמו הועסק על ידי מועדון הכדורגל הפועל עכו כמנהל מחלקת הנוער והילדים. הוא החל את עבודתו ב-1 באוגוסט 2016. לפי כתב התביעה, מועד סיום ההתקשרות בין הצדדים היה אמור לפוג ב-31 ביולי 2019, אולם עוד קודם לכן, ב-5 בספטמבר 2018, הוא פוטר באופן מידי, ללא התרעה וללא עריכת שימוע כנדרש.

בכתב התביעה מאשים בן חמו את עמותת הכדורגל של הפועל עכו כי במהלך עונת 2018, ביצעה שינויים ניהוליים שבחלקם פוליטיים, וההחלטה לפטרו נעשתה שלא בתום לב ותוך התעלמות מהסכם העבודה עליו חתם. לטענתו, פיטוריו נבעו מהעובדה שהוא אינו מקורב, כך לשון התביעה, לחברי העמותה החדשה.

מכתב התביעה עולה עוד, כי בן חמו היה אמור להשתכר 15 אלף שקלים בחודש למשך שלוש שנים. במסגרת ההסכם היה סעיף אשר קובע כי במידה והמעביד (הפועל עכו) מחליט לסיים את תפקידו של בן חמו לפני תום ההסכם, הוא מתחייב לפצות אותו בהתאם למה שנקבע בין הצדדים. בן חמו טוען עוד, כי לאחר פיטוריו ב-5 בספטמבר 2019, כל פניותיו להסדרת הנושא לא הועילו והוא זכה להתעלמות.

לדבריו, התנהגות המועדון פגעה בשמו הטוב וגרמה לו לעוגמת נפש תוך כדי השפלות חוזרות ונשנות. עוד נטען, כי אי תשלום שכרו נעשה במודע, כדי לשבור את רוחו עד אשר פוטר בבושת פנים מבלי שניתנה לו ההזדמנות להיפרד מחבריו.

בהפועל עכו טוענים, כי היו בקשר מתמיד עם חנן בן חמו ונעשו לא מעט ניסיונות להגיע לפשרה מבלי להגיע לערכאות משפטיות, אך ללא הועיל.

מנכ"ל הקבוצה צביקה מונקה: "התביעה טרם הגיע לידינו, לכן איננו יכולים להתייחס אליה באופן ענייני. ברגע שהיא תגיע, נקרא את הטענות ונגיב כמקובל בבית הדין".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות