כבוד: דניז סרבריאניקוב, ממועדון רמון ג'ים במעלות, זכתה במקום הראשון בתחרות גביע אירופה שהתקיימה בקרואטיה. דניז התחרתה בקטגוריית עד 60 ק"ג, הציגה רמה גבוהה לאורך כל התחרות ובגמר ניצחה בנוק אאוט בסיבוב השלישי יריבה מהונגריה, לאחר קרב קשה ואינטנסיבי.
נציגה נוספת של מועדון רמון ג'ים במעלות הייתה מיה לאמיציב, שהעפילה לגמר בקטגורית משקל עד 70 ק"ג, וסיימה במקום השני והמכובד. לאמיציב הציגה אף היא יכולת גבוהה ולאחר ניצחון בשלב חצי הגמר על יריבה מיוון, היא עלתה לגמר, שם פגשה מתחרה מצ'כיה. מיה נתנה פייט חזק עם רוח לחימה גבוהה, אך בתום קרב צמוד ושקול הפסידה ליריבתה בנקודות.

צילום: באדיבות דוד רמון
בתחרות הבינלאומית של גביע אירופה השתתפו 2,830 מתחרים ממועדונים מכל רחבי אירופה.
המאמן, דוד רמון: "גאווה גדולה עבורנו, עבור המועדון, מדינת ישראל והתאחדות הקיקבוקסינג. דניז ומיה גילו באמת יכולות גבוהות במהלך כל הקרבות, הציגו חוסן מנטלי אדיר ושמרו על מקומן בצמרת העולמית. אנחנו כעת ממשיכים קדימה ליעד הבא, תחרות גביע העולם שתיערך גם היא בבודפשט".




