fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קיקבוקסינג: דניז סרבריאנקוב ואהבת השם גורדון הוכתרו לאלופי העולם לנוער

הישג שיא לענף הקיקבוקסינג במעלות. בזמן שחגגתם בסוכות, חגגו דניז סרבריאנקוב (14) ואהבת השם גורדון (16) בזירה הספורטיבית כשזכו במקום הראשון באליפות העולם לנוער שנערכה באיטליה והוכתרו לאלופי העולם לשנת 2022. המאמן הבכיר דוד רמון מהמרכז לאומנויות לחימה במעלות, זכה בתואר המאמן הטוב ביותר
הכי טובה בעולם. דניז סרבריאנקוב | צילום: באדיבות דוד רמון

ספורטאי הקיקבוקס ממעלות ממשיכים לעשות היסטוריה ולקצור הישגים מרשימים בזירה הבינלאומית. וכן, זה אמיתי. באליפות העולם לנוער בקיקבוקסינג שנערכה באיטליה, הוכתרו שני נציגים מקומיים בתואר אלופי העולם לשנת 2022. מדובר בדניז סרבריאנקוב (14), חניכתו של המאמן דוד רמון, ובאהבת השם גורדון (16), חניכו של המאמן אלכס דר.

הכי טובה בעולם. דניז סרבריאנקוב | צילום: באדיבות דוד רמון

המשלחת הישראלית לאליפות מנתה 24 ספורטאים ושני שופטים בינלאומיים. הספורטאים מישראל קטפו 13 מדליות: 2 מזהב, 2 מכסף ו-9 מארד.

דניז סרבריאנקוב, שהתחרתה בקטגורית משקל של 55 ק"ג, פתחה את האליפות עם ניצחון על יריבה מיוון, 1:2. בשלב חצי הגמר, גברה סרבריאנקוב על יריבה מפולין, 0:3, ובשלב הגמר ניצחה יריבה נוספת מפולין, 0:3, בדרך לזכייה בתואר הנכסף – אלופת העולם!

מרגש: רגע הזכייה של דניז

הספורטאית הצעירה והנחושה הגדילה לעשות כשזכתה גם במדליית ארד בקטגוריה נוספת.

טקס ההכתרה של דניז:

אהבת השם גורדון גבר בחצי הגמר על יריב מגרמניה, 0:3, ובגמר ניצח יריב ממולדובה בתוצאה דומה, 0:3, בדרך לזכייה בתואר הספורטאי הטוב בעולם בענף לשנת 2022.

הכי טוב בעולם. אהבת השם גורדון | צילום: באדיבות עידן כפיר

הישג נוסף היה של המאמן הבכיר ובעל התג של שופט בינלאומי, דוד רמון. זאת, לאחר שהוועדה המארגנת של אליפות העולם בחרה בו למאמן הטוב ביותר.

רמון: "אנחנו מאושרים על ההישגים. דניז מתאמנת אצלנו במרכז לאומנויות לחימה מזה 6 שנים והתכוננו לאליפות במשך קרוב לשנה. דניז עברה אימונים אינטנסיביים, לפעמים פעמיים ביום, עברה מחנות אימונים מפרכים והשתתפה בתחרויות בחו"ל כדי לצבור ניסיון בזירה הבינלאומית, כך שהגענו בשיא המוכנות לאליפות. הדרך אומנם לא הייתה קלה, אבל התוצאה הסופית בהחלט הייתה שווה את ההשקעה".

המאמן דוד רמון בטקס הכתרתו כמאמן הטוב ביותר | צילום: באדיבות עידן כפיר

מנהל העמותה לספורט הישגי במעלות עידן כפיר, בירך את סרבריאנקוב וגורדון על ההישג ההיסטורי ושיבח את עבודתם של המאמן דוד רמון ואלכס דר, בטיפוח וקידום ענף הקיקבוקסינג בעיר.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות