fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצא בית חדש: מאמן השוערים דודו גורש עבר לאחי נצרת

שוער העבר של הפועל עכו לא מצא את מקומו בקבוצה הבוגרת של המועדון והחליט לעבור למכבי אחי נצרת. במקביל, ימשיך בתפקידו כמאמן שוערים במחלקת הנוער של הפועל עכו
פרידה זמנית. השוער דודו גורש, במהלך טקס עזיבת הקבוצה צילום: אדריאן הרבשטיין

שוער העבר דודו גורש, שחזר בקיץ שעבר למועדון כמאמן שוערים במחלקת הנוער, חתם השבוע כמאמן שוערים בקבוצה הבוגרת של מכבי אחי נצרת. גורש לא ממש עוזב את הפועל עכו אלא ימשיך במקביל לשמש כמאמן שוערים גם במחלקת הנוער של הפועל עכו.

גורש היה מועמד לקבל את תפקיד מאמן השוערים בקבוצה הבוגרת של הפועל עכו, אולם לאחר התלבטות גדולה, הוחלט להמשיך עם מאמן השוערים אלי בכר, שנהנה מאמון והערכה מצד הצוות המקצועי ושל השוערים בעונה האחרונה: אופק אנטמן ועמית קרן.

גורש: "כמובן שהייתי מעדיף להיות מאמן שוערים בהפועל עכו, אבל בכדורגל צריך לפעמים להיות גמישים ולהסתגל לשינויים. קיבלתי הצעה כלכלית טובה מאחי נצרת ונעניתי בחיוב. אני לא עוזב את הפועל עכו ואמשיך לגדל את הדור הבא של שוערי המועדון ולחפש את הדודו גורש הבא. הכל נעשה ברוח טובה ובשיחה גלויה עם מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר. אני מאמין שעוד אהיה מאמן שוערים בקבוצה הבוגרת של הפועל עכו".

אגב, גם מאמן הכושר עאדל בהלול, עשה את אותה הדרך כשעזב את הפועל עכו ועבר לאחי נצרת. המאמן אלי כהן, כבר שוחח עם מספר מועמדים לאיוש התפקיד ועד סוף השבוע אמורה להתקבל החלטה.

קרן בן נשר, מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו: "דודו גורש יודע עד כמה הוא מוערך ואהוב במועדון. כרגע, בנסיבות שנוצרו, הוא אחראי על איתור, גידול וטיפוח שוערי מחלקת הנוער, אבל אני בטוחה שהוא עוד יהיה בקבוצה הבוגרת".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות