fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: קבוצת הנוער של אליצור כרמיאל עלתה לליגת העל

עם סיום הליגה עקב משבר מגיפת הקורונה, הייתה אליצור כרמיאל במקום הראשון בטבלה עם מאזן ניצחונות מושלם (15 מ-15). המאמן אלכס קפלן: "יש לנו עתודה טובה, פרי השקעה מהשנים האחרונות".
יש עתיד. קבוצת הנוער של אליצור כרמיאל חוגגת עלייה היסטורית לליגת העל צילום: באדיבות אלכס קפלן

קבוצת הנוער של אליצור כרמיאל, התבשרה השבוע על העפלתה לליגת העל.

זאת, על פי החלטת הנהלת איגוד הכדורעף שהכריזה על סיום הליגה עקב התפרצות נגיף הקורונה שגרם להפסקת הליגה בחודש מרץ האחרון.

עם סיומה של הליגה, במחזור ה-15 (מתוך 22 מחזורים), הייתה אליצור כרמיאל בראש הטבלה עם מאזן מושלם של 15 ניצחונות מ-15 משחקים וללא אף הפסד. מאזנה עמד על 44 נקודות ובפער של 11 נקודות מהמקום השלישי.

סגל הקבוצה כלל את השחקנים הבאים: אדם שחר, דביר בוסי, הדר פילו, סתו קפלן, הראל יקוטי איליה קריצ'בסקי, יהונתן כהן, יוני ז'אן, אמיר קשקוש, עידן מחיקובסקי, רונין איזנברג-זימין, שחר קפלן, שקד שחר, ויואב שקדי.

המאמן אלכס קפלן: "אנחנו בהחלט ראויים לליגת העל. יש לנו קבוצה טובה, חזקה, אנרגטית, עם שחקנים רציניים שמשקיעים ועובדים קשה בשביל להשתפר, להתקדם ולהצליח. גם אם המשחקים שנותרו לסיום העונה היו מושלמים, זה לא היה משנה את מיקומנו בראש הטבלה. הרמה בליגת העל מאוד גבוהה, ולמי שיבוא למשחקים שלנו צפויה חוויה כדורעף מהנה. אנחנו מאוד שמחים ונרגשים להיות באותה ליגה עם כל הקבוצות הבכירות והטובות בארץ ואנחנו כבר מחכים בכיליון עיניים לעונה הבאה".

בתחילת העונה, כיוונתם לעלייה?

"פתחנו את העונה ללא מטרות מוגדרות, אבל ככל שהליגה התקדמה, הקבוצה התחברה וכל ניצחון הוסיף יותר לביטחון. בשלב מסוים ראינו שזה אפשרי ואז כבר היה קשה מאוד לעצור אותנו".

אגב, בעבר כבר זכתה קבוצת הנוער של אליצור כרמיאל באליפות הליגה הלאומית, אך ויתרה על מקומה בליגת העל בגלל שתי סיבות: הראשונה, רוב שחקני הסגל ששיחקו בקבוצה בעונת העלייה התגייסו לצה"ל. הסיבה השנייה הייתה כלכלית.

קפלן: "השנה אין לנו שום כוונה לוותר על ליגת העל. קבוצת הנערים שלנו סיימה במקום השני בליגת העל, כך שיש לנו עתודה טובה, שהיא פרי עבודה והשקעה שלנו בשנים האחרונות. אני בטוח שמבחינת יכולת, לא ניפול מאף קבוצה אחרת בליגת העל לנוער. יש עתיד לענף הכדורעף בכרמיאל ואני מקווה שהפעם גם נתוקצב בהתאם, כי זו פעם ראשונה בהיסטוריה של המועדון, שיהיו לנו שתי קבוצות צעירות בליגת העל".

בכרמיאל מאמינים שקבוצת הנוער תוכל להשתלב היטב בעונה הבאה בליגה הבכירה, בעיקר לאור הצלחת קבוצת הנערים של המועדון, שעם הפסקת הליגה דורגה במקום השני בטבלת ליגת העל עם מאזן מצוין של 12 ניצחונות ו-2 הפסדים.

כמעט כל שחקני הסגל שהיו שותפים לעלייה ההיסטורית צפויים להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. אליהם אמורים להצטרף עוד שני שחקנים מוכשרים מקבוצת הנערים: ים סויסה וטל שוורץ.

אין ספק שליו"ר יצחק קפלן ולבנו אלכס, מניות רבות במיקומו של מועדון הכדורעף אליצור כרמיאל בצמרת הכדורעף הישראלי. מבחינה מקצועית, משפחת קפלן כבר הוכיחה את יכולתה בטיפוח וקידום שחקני כדורעף מקומיים והבאתם לטופ הארצי. עכשיו רק נותר לקוות שגם עיריית כרמיאל והעומד בראשה, ראש העירייה משה קונינסקי, שידוע באהדתו ותמיכתו בספורט, יעניקו תקציב ראוי למועדון המצליח.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות