fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הקורונה שוב ניצחה – נדחו משחקיהן של נהריה ועכו/מטה אשר

לאומית: משחקה של עירוני גשם נהריה נגד הפועל מגדל העמק/יזרעאל נדחה בשבוע לאחר ששחקנים נכנסו לבידוד. ארצית: בפעם השלישית ברציפות, נדחה משחק של הפועל עכו/מטה אשר. המומנטום של מכבי עירוני כרמיאל נבלם
בינתיים, רק מתאמנים. צילום: באדיבות שרון זריהן

עירוני גשם נהריה (לאומית)

משחקה של הקבוצה, בחוץ נגד הפועל מגדל העמק/יזרעאל, שהיה אמור להתקיים במוצאי שבת האחרונה, נדחה עקב גילוי של שחקנים שנמצאו מאומתים לנגיף הקורונה ומספר שחקנים נוסף שנאלץ להיכנס לבידוד עקב חשיפה לחולים מאומתים. לפיכך, נדחה המפגש למוצאי שבת הקרובה, 22 בינואר, שעה 20:30.

צמרת טבלה הליגה הלאומית (מחזור 14)

  1. עירוני גשם נהריה – 28 נק'
  2. הפועל חבל מודיעין – 25 נק'
  3. רמת השרון – 23 נק'
  4. עירוני קריית אתא – 22 נק'
  5. מכבי עירוני רמת גן – 21 נק'

ארצית

הפועל עכו/מטה אשר

אחרי שתי דחיות של מפגש החוץ נגד מכבי קריית מוצקין, גם המשחק נגד הפועל כפר סבא נדחה. הסיבה, שוב, שחקנים שנדרשו לבידוד עקב הדבקות בנגיף הקורונה או כאלה שהיו בסביבת חולים מאומתים.

כרגע, המשחק נגד הפועל כפר סבא נדחה ל-26 בינואר. המפגש הדחוי נגד מכבי קריית מוצקין אמור להיערך ביום רביעי, 19 בינואר. בין לבין, אמורה הקבוצה לארח את הפועל מגידו בתחילת השבוע הבא: יום ראשון, 23 בינואר, שעה 13:00. הכל כמובן, בהתאם להתפתחויות.

ועוד מהפועל עכו/מטה אשר: השחקן חואן קרלוס ברחל, נפצע באחד האימונים וסובל מחבלה ברגלו. בימים הקרובים צפוי השחקן לעבור בדיקה רפואית שתקבע את חומרת הפגיעה.

מכבי עירוני כרמיאל

אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים שהרחיקו אותה מעט מהתחתית הבוערת, הפסידה מכבי עירוני כרמיאל להפועל מגידו, בחוץ, 83:79.

כרמיאל התייצבה למפגש בסגל חסר שכלל 9 שחקנים, מתוכם שני שחקנים שהוקפצו מקבוצת הנוער. זאת, עקב שחקן מהקבוצה שאובחן כמאומת בנגיף הקורונה. בכרמיאל ביקשו ממגידו לדחות את המשחק, אך הבקשה נתקלה בסירוב.

כרמיאל פתחה לא טוב ודי מהר נקלעה לפיגור מוקדם, כשהמחצית הראשונה הסתיימה ביתרון 32:42 למארחים ממגידו. במחצית השנייה שיפרה כרמיאל את יכולתה, אבל זה לא הספיק כדי להשלים מהפך.

למכבי עירוני כרמיאל קלעו: קייס ברטון – 24 נק', לידור בן דוד – 22 נק', עדי רייפר – 13 נק', רון קופר – 11 נק', עמית כהן – 7 נק', דניאל ארד – 2 נק'.

המאמן יואב הרשקוביץ': "למרות ההפסד, אנחנו במגמת עלייה. עם היינו מגיעים בסגל מלא, התוצאה הייתה אחרת ויכולנו להמשיך את רצף הניצחונות. לצערי, מגידו לא נענתה לבקשתנו לדחות את מועד המשחק למרות הנסיבות. אנחנו ממשיכים הלאה ופנינו כבר למשחק הבא".

בתום 14 מחזורים, מדורגת מכבי עירוני כרמיאל במקום ה-11 בטבלה כשהיא מקדימה ב-4 נקודות את האחרונה, מכבי קריית מוצקין. חשוב לציין רק, שלקריית מוצקין 2 משחקים חסרים.

במחזור הבא תארח כרמיאל את מכבי חדרה (יום ראשון, 23 בינואר, שעה 20:00, אולם הורביץ).

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות