fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר מצאה מאמן

היורדת מליגת המשנה מינתה את שחקן העבר לירן שוורצוולד, למאמנה בעונה הקרובה. הקבוצה, שכל שחקני הסגל שלה מהעונה שעברה עזבו, החלה גם בהחתמת שחקנים חדשים. המנהל המקצועי אילן פרומן: "תהיה לנו קבוצה טובה"
חדש על הקווים. מאמן הפועל עכו/מטה אשר, לירן שוורצוולד צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו/מטה אשר (ארצית)

הפועל עכו/מטה אשר, מתחילה להתעורר. היורדת מליגת המשנה שעדיין מנסה להתאושש מהעזיבה הכללית של מאמנה עמית תמיר ושל כל שחקני הרכש, בונה את עצמה מחדש והשבוע מינתה את לירן שוורצוולד (36) למאמנה בעונה הקרובה. שוורצוולד, שחקן עבר בעירוני נהריה ובקבוצות נוספות בליגה הלאומית ובליגה הארצית, פרש לפני שנתיים ממשחק פעיל ובעונה שחלפה שימש כמנהל מקצועי במחלקת הנוער של הפועל מטה אשר.

ויש גם שחקן רכש ראשון, אור קוטר (21, 2.02 מ'), שמגיע בהשאלה מעירוני נהריה.

קוטר, שגדל במחלקת הנוער של הפועל נוף הגליל, שיחק בעבר בקבוצת הנוער של הפועל עפולה, ולאחר מכן בקבוצות הבוגרים של הפועל נוף הגליל (בליגה א' ובליגה הארצית) ובהפועל גלבוע/מעיינות.

קוטר מתוכנן להתאמן במקביל גם בהפועל עכו/מטה אשר וגם בקבוצת האם החדשה שלו, עירוני נהריה.

שחקנים נוספים שהצטרפו לקבוצה הם יאיר קצוטי (24), שהיה בעונה שעברה בהפועל מעלות וירדה לליגה א', ואלון שושני (21), ששיחק בעונה שחלפה במדי מכבי עירוני כרמיאל בליגה הארצית.

למרות מינוי מאמן, התחלת בניית סגל שחקנים חדש, היו"ר אילן פרומן, עדיין תולה תקווה בנס ספורטיבי שישאיר את קבוצתו בליגה הלאומית.

פרומן: "יש כמה קבוצות עם בעיות תקציביות שלא בטוח שיעמדו בתקציב המינימום לליגה הלאומית. אני לא בונה על זה, אבל בהחלט מתכונן שאולי תהיה איזו הודעה מפתיעה בעניין. מאחר וטרם התקבלה החלטה, אנחנו לא יכולים לחכות יותר מדי וכבר התחלנו לעבוד על העונה הקרובה.

עניין נוסף שמעסיק את הקבוצה הוא המחלוקת עם כריס סמית, שמבקש לעבור למכבי חיפה מהליגה הלאומית. בעכו/מטה אשר מסרבים לחתום לו על טופס העברה בטענה כי השאיר להם חובות שנבעו מהתנהלות אישית לא אחראית.

יו"ר הפועל עכו/מטה אשר, אילן פרומן, מסביר: "יש התרעת חוב של יותר מ-15 אלף שקלים על נסיעות במנהרות הכרמל ובכביש 6 וכן דוחות משטרתיים על מהירות מופרזת. הרכב השכור שהוא נסע בו רשום על שם המועדון ולכן הדרישות לתשלום הקנסות מופנות אלינו. הבהרנו לשחקן שעד שהוא לא סוגר את החשבון הוא לא יקבל שחרור".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות