fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: מחלקת הנוער של הפועל עכו קיימה טקס לסיום העונה

הטקס נערך במעמד ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שהודה לראשי המחלקה ולמאמנים על עבודתם בטיפוח וקידום דור העתיד של המועדון והתייחס גם לקבוצה הבוגרת של הפועל עכו כשאמר: "מבטיח להמשיך לתמוך בקבוצה ולהקצות לה את כל המשאבים הדרושים להצלחתה"
ראש עיריית עכו וראשי המועדון של הפועל עכו, בטקס הסיום | צילום: דוברות עיריית עכו

מחלקת הנוער של הפועל עכו קיימה טקס סיום שנערך במעמד ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, מנכ"ל העירייה יניב אשור, מחזיקת זכויות הניהול במועדון הכדורגל הפועל עכו קרן בן נשר וחבריה להנהלה: המנכ"ל צביקה מונקה וקרן דה קסטרו, מנהל מחלקת הנוער שמוליק אמירה, המנהל המקצועי איציק טוויזר, ראשי המחלקה, מאמנים, שחקנים והורים.

ראש העירייה לנקרי בירך את השחקנים הצעירים ודיבר על החשיבות שבפעילות גופנית, על המשמעת העצמית שיש במסגרת ספורטיבית, ועל השפעתה על הערכים, עבודת צוות ושיתופיות. בהמשך דבריו, בירך ראש העירייה לנקרי את הקבוצה הבוגרת של המועדון על הישארותה בליגה הלאומית והבטיח כי העירייה בראשותו תמשיך לתמוך במועדון הכדורגל המקומי המאגד תחתיו מאות שחקנים, וישקיע משאבים נוספים לחיזוק ולקידומה. בסיום דבריו הודה ראש העירייה לנקרי לצוות המקצועי על עבודתם עם שחקני דור העתיד של המועדון.

בסיום הטקס חולקו מגיני הוקרה לכל המאמנים ונבחרו השחקנים הבולטים בכל קבוצה.

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות