fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ג': סקציה מעלות מצאה מאמן

עמוס דיין, שאימן עד כה במחלקות הנוער, קיבל את הקרדיט להוביל, לראשונה בקריירה, קבוצת בוגרים. דיין, שינסה לשקם את הקבוצה שירדה לליגה ג', אומר: "אני מרגיש בשל ומוכן לאמן קבוצת בוגרים ושמח על ההחלטה לבחור בי כמי שיוביל את מעלות בעונה הקרובה"
הופעת בכורה בקבוצת בוגרים. מאמנה החדש של סקציה מעלות, עמוס דיין צילום: באדיבות עידן כפיר

סקציה מעלות (ליגה ג')

הפור נפל. עמוס דיין, שאימן בעונה שחלפה את קבוצת הנוער של סקציה מעלות, מונה למאמן קבוצת הבוגרים של המועדון. עבור דיין, מדובר בציון דרך שכן זוהי טבילת האש הראשונה שלו באימון קבוצת בוגרים. לפני שנתיים הוא הוביל את קבוצת הנערים של חוסן לעליית ליגה היסטורית (מהליגה המחוזית לליגה הארצית). קודם לכן, היה שש שנים מנהל מקצועי במחלקת הנוער של חוסן.

לדיין מצפה עבודה רבה בשיקום הקבוצה, שנשרה בסיום העונה שעברה לליגה ג'. ראשי המועדון ניהול בשבועות האחרונים שיחות רבות עם מאמנים מקומיים, ולבסוף הוחלט על מינויו של דיין לתפקיד, כפי שמסביר מנהל עמותת הספורט העירונית, עידן כפיר: "עמוס דיין רשם עונה מוצלחת עם קבוצת הנוער של המועדון, ולאור המגמה לשלב כמה שיותר שחקנים צעירים בני המקום, התרשמנו שעמוס בהחלט יכול להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. לא נרתענו מהעובדה שקודם לכן הוא לא אימן קבוצת בוגרים, אבל כן התרשמנו מעבודתו המקצועית בקבוצות צעירות וביכולתו לטפח ולקדם שחקנים צעירים. אנו מאחלים לו הצלחה".

המאמן הנרגש, עמוס דיין, אמר לאחר החתימה: "במועדון הכדורגל של מעלות החליטו לבנות משהו חדש ומרענן ואני שמח על ההחלטה לבחור בי. יש לי רקורד בטיפוח שחקנים צעירים וזאת גם תהיה המגמה של הקבוצה בשנים הקרובות – התבססות על שחקני בית ושילוב שחקנים צעירים. למרות שזאת פעם ראשונה שלי כמאמן קבוצת בוגרים, אני מרגיש מוכן ובשל לאתגר ואתן את כל כולי כדי להצליח. המטרה שלי היא לבנות קבוצה שתשחק כדורגל מהיר, קצבי והתקפי וטקטי. אני מודה לראשי המועדון על האמון בי ומאמין שביחד עם המנהל אודי בן נעים ומאמן השוערים מוטי אזולאי, נוביל את הקבוצה להצלחה".

ביום ראשון הקרוב (8 באוגוסט, שעה 18:30 באצטדיון העירוני במעלות) יתקיים אימון פתוח לשחקנים שמעוניינים להצטרף לקבוצה. בהמשך השבוע תפתח סקציה מעלות באופן רשמי את אימוניה ותחל בהכנות לעונה הקרובה.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות