fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': מחזור של ניצחונות

הפועל עירוני כרמיאל הביסה בחוץ את טובא/זנגרייה, 0:5, כשהכוכש החדש והנוצץ שלה יובל שבתאי כובש צמד שערים. אחי עכו ניצחה את אחווה מנדא, 0:2 וטיפסה למקום השני בטבלה. בית"ר נהריה גברה בקרב תחתית על בני ממב"ע הגליל והגולן, 1:2
כבש צמד. יובל שבתאי מהפועל עירוני כרמיאל | צילום: אדריאן הרבשטיין

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל חזרה למאבק העלייה אחרי שרשמה ניצחון חוץ גדול על הפועל טובא/זנגרייה, 0:5. כרמיאל פתחה חזק וכבר בדקה החמישית עלתה ליתרון משער שכבש ארד אלבז. בדקה ה-22 זכתה כרמיאל בבעיטת עונשין מ-11 מ'. יובל שבתאי, שחקן הרכש הנוצץ של הקבוצה דייק מהנקודה הלבנה והעלה את כרמיאל ל-0:2. שבתאי המשיך ללהוט ובדקה ה-43 השלים צמד שערים והוריד את קבוצתו למחצית כשהיא ביתרון מבטיח של, 0:3.

המגמה נמשכה גם במחצית השנייה ושתי דקות מפתיחתה הרשית בר עמר את השער הרביעי לזכות כרמיאל, 0:4. המגן הימני אוריאל אלביליה, השלים את חגיגת הניצחון עם שער חמישי שהבקיע בדקה התשעים.

בעקבות הניצחון שמרו חניכיו של המאמן לירון יגר על המקום השלישי בטבלה כשהם רחוקים 3 נקודות לבד מהפסגה ונקודה אחת בלבד מהמקום השני, שמוביל למשחקי מבחן על העלייה. נציין רק שלכרמיאל גם משחק אחד פחות.

במחזור הקרוב תארח כרמיאל את צעירי סכנין (שבת, 10 באפריל, שעה 15:00). סקציה מעלות, שלא שיחקה, תצא למשחק חוץ קשה נגד השנייה בטבלה, מכבי שעב (יום שישי, 9 באפריל, שעה 15:30).

בית ב'

בית"ר נהריה ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית, אחרי שגברה בביתה על יריבתה למאבק נגד הירידה, בני ממב"ע הגליל והגולן, 1:2.

אחי עכו, חזרה לצמרת הגבוהה אחרי ניצחון ליגה שני רצוף, הפעם בחוץ על אחווה כפר מנדא, 0:2. חאלד כליב כבש צמד שערים בדקות 19 ו-37, וקבע את תוצאת המפגש.

הניצחון הקפיץ את חניכיו של המאמן איברהים מנסור למקום השני בטבלה, מרחק 6 נקודות מהמקום הראשון, ונקודה יותר מהמקום השלישי. נזכיר רק שהמקום השני מוביל בסיום העונה הסדירה למשחקי מבחן על העלייה לליגה א'.

במחזור הקרוב יתקיים הדרבי האזורי בו תארח אחי עכו את בית"ר נהריה (יום ראשון, 11 באפריל, שעה 19:00).

ליגה ג'

הפועל נהריה ממשיכה להתבזות. במשחק השלמה שנערך באמצע השבוע היא נכנעה לאחרונה בטבלה, הפועל דיר חנא, 4:0. עבור המארחים מדיר חנא היה זה לא רק ניצחון ראשון העונה בליגה אלא גם נקודות ראשונות.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות