fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו עדיין ללא ניצחון בליגה

הפועל עכו הפסידה לעולה החדשה, הפועל איכסל, 3:2, ובתום חמישה מחזורי ליגה היא עדיין ללא ניצחון. המאמן אלי כהן: "חורה לי שאנחנו משחקים טוב, אבל זה לא מתבטא בתוצאות". נפגש אחרי הסגר
הוא לוהט, הקבוצה שלו פחות. החלוץ הצעיר של הפועל עכו רז טוויזר צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו ממשיכה לאבד נקודות בגלל הגנה רעועה ולהסתבך בתחתית. אם בעונה שחלפה, ההגנה הייתה החלק החזק של הקבוצה, הרי שהעונה מדובר בחולייה החלשה. גם החלק ההתקפי לא מזהיר במיוחד, אבל למזלה של עכו, החלוץ הצעיר רז טוויזר, מפגין מפתיחת העונה יכולת הבקעה מרשימה.

במחזור האחרון יצאה הקבוצה למשחק חוץ נגד העולה החדשה הפועל איכסל. עכו פתחה טוב ובמחצית הראשונה שלטה במגרש, אבל לא ייצרה אפילו מצב הבקעה אחד. בדקה ה-20 היא נקלעה לפיגור ראשון. כדור קרן הוגבה לרחבתה, השוער אופק אנטמן שמט מידיו את הכדור שפגע בגופו של שחקן מקומי ומשם התגלגל לרשת, 0:1 לאיכסל. בדקה ה-53 שוב טעות בהגנת עכו. עלי כיאל פספס כדור פשוט, והאורחים אמרו תודה בדרך ל-0:2. בדקה ה-72 עכו חזרה לעניינים. רז טוויזר בעט כדור עונשין מ-17 מ' שפגע בחומת השחקנים. הכדור חזר אליו והפעם טוויזר היה מדויק יותר ובעט לפינה ופנימה, 2:1. טוויזר המשיך ללהוט ובדקה ה-78 גם כבש את שער השוויון. פיטר אליאס שלח כדור ארוך לעומק הרחבה וטוויזר, שהקדים את ההגנה המקומית, החליק בנגיחה מדויקת לפינה הרחוקה, 2:2. עכו כבר חלמה על מהפך, אבל בדקה ה-84 היא ספגה את השער השלישי, שנבע מחוסר תיאום בהגנה, והותיר שחקן מקומי בודד ברחבה שלא התקשה לכבוש ולהכריע את התוצאה, 2:3 לאיכסל.

המאמן אלי כהן: "היינו עדיפים מאיכסל וממש חורה לי שלא לקחנו נקודות ממשחק כזה. מתסכל לראות שאנחנו משחקים טוב, אבל זה לא מתבטא בתוצאות. במחצית הראשונה היינו נהדרים. שלטנו במשחק והגענו לכמה מצבים, שאם היינו מנצלים אותם לכיבוש שערים, המשחק היה מתפתח אחרת. לצערי, ספגנו שער שטותי מטעות של השוער. אני לא מאשים אותו כי אלה טעויות שקורות. עם תחילת המחצית השנייה ספגנו שער שני, אבל הראינו אופי ומחויבות, השווינו וחזרנו בגדול למשחק. ניסינו להמשיך את המומנטום ולכבוש שער שלישי, אבל קרה הפוך וספגנו שער שלישי. התוצאה לא משקפת את מה שהיה במגרש ונצטרך לתת את הדעת על יותר מדי ספיגות שערים. נמשיך לעבוד קשה כדי לשפר את משחק ההגנה שלנו".

רז טוויזר, שכבש צמד שערים והעלה את מאזנו העונה לחמישה כיבושים, אמר: "היה לנו משחק טוב ולכן האכזבה גדולה. אחרי השוויון היינו צריכים להירגע מעט, אבל מרוב התלהבות ותחושה שאפשר לעשות מהפך, הלכנו יותר מדי קדימה. בסך הכל יש פה קבוצה טובה ואם נמשיך לעבוד קשה, גם התוצאות יגיעו".

בתום חמישה מחזורי ליגה, עומד מאזנה של הפועל עכו על 3 נקודות בלבד, אחרי 3 תוצאות תיקו, 2 הפסדים וללא אף ניצחון.

כעת, בעקבות הסגר שהוטל על המדינה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, תצא הפועל עכו לפגרה כפויה בת שבועיים, לפחות.

מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר, למדה מניסיונה בעונה שעברה, והכניסה בחוזה השחקנים סעיף מיוחד אשר מתיר לקבוצה להוציא אותם לחל"ת (חופשה ללא תשלום) עד החזרה לפעילות סדירה. כרגע גם, לא ממש ברור האם הסגר יימשך שבועיים כפי שנקבע או שיוחלט על הארכתו. הכל למעשה תלוי במצב התחלואה.

בהפועל עכו ינסו במהלך הפגרה לגייס מקורות מימון נוספים על מנת לחזק את הקבוצה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות