fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו חזרה להתאמן

אחרי יותר מחודש, הוקם מתווה חזרה לאימונים ולמשחקים בשתי הליגות הבכירות. במידה ולא תהיה עלייה בתחלואה, משחקי הליגה צפויים להתחדש בסוף החודש
חזרה לשגרה? מאמן הפועל עכו אלי כהן עם עוזרו פטריסיו סייג צילום: זיו פרבר

הפועל עכו (לאומית)

אחרי פגרה כפויה של יותר מחודש ולאחר ששבעה מאנשיה (4 שחקנים, מאמן, מנהל ורופא הקבוצה) חלו בקורונה והחלימו, חזרה הפועל עכו לפעילות.

חידוש האימונים הגיע בעקבות הודעת משרד התרבות והספורט, בתיאום משרד הבריאות, על הסרת המגבלות וחזרתן לאימונים של שתי הליגות המקצועניות (ליגת העל והליגה הלאומית) בכדורגל ובכדורסל, החל מיום רביעי, ה-14 באוקטובר. משחקי הליגה, שנקטעו במחזור החמישי, צפויים להתחדש בסוף החודש.

על פי המתווה החדש, החזרה לפעילות תהיה תחת פיקוח ובקרה של בידוד ביתי מחמיר לשחקנים ולכל אנשי הצוות המקצועי והניהולי. זאת, כדי לשמור על בריאותם של אנשי הכדורגל. שר התרבות והספורט חילי טרופר: "הבטחנו שניאבק על חזרתו של הספורט הישראלי ואני שמח על החלטה החשובה אליה הגענו בתיאום עם משרד הבריאות. שר הבריאות יולי אדלשטיין גילה הבנה למצב הקשה ואני מודה לו על ההקשבה והמחויבות לנושא. המשך רציפות הענף חשובה וקריטית הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מורלית עבור הציבור הישראלי כולו. נמשיך לפעול במרץ ובאחריות כדי שכלל הספורטאים וענפי הספורט יוכלו לשוב לפעילות בצורה בטוחה ושמאות אלפי האוהדים יוכלו ליהנות ממשחקים ומתחרויות".

מגבלה נוספת שהוטלה היא איסור עיסוק משני של השחקנים או אנשי הצוות. לפיכך, מאמן השוערים אלי בכר, שעוסק גם כנהג מונית, לא יוכל להיות עם הקבוצה בשבועות הקרובים ומי שיחליפו אותו הוא מאמן העבר גיורא אנטמן. עבור אנטמן מדובר במינוי מרגש, גם אם הוא זמני, מאחר ושוער הפועל עכו הוא בנו, אופק.

מי שעוד נאסר עליו לשהות בקרבת השחקנים הוא מנהל הקבוצה שמוליק אמירה, שמשמש במקביל גם כמנהל מחלקת הנוער.

מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר: "בשורה משמחת, אבל פחות מרגשת, כי המגבלות הן קשות. כל השחקנים ואנשי הצוות צריכים להגיע לאימון ואז לחזור מיד לביתם. הם אפילו לא יכולים להשתמש בחדרי ההלבשה לפני ואחרי אימון. מה שמותר לכל אזרח בישראל, אסור לשחקנים. כולנו מקווים שהתחלואה תמשיך במגמת ירידה ושנוכל לחזור כמה שיותר מהר לשגרה".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות