fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, אחי עכו: למרות ההצלחה בעונה שעברה, הצוות המקצועי לא ממשיך

המאמן איברהים מנסור והמנהל המקצועי קיסר חדאד, החליטו לעזוב אחרי שהתאכזבו מהתנהלותו של פטרון הקבוצה, סגן ראש עיריית עכו אדהם ג'מאל, ועל יחסו כלפיהם. וגם: מי המאמן שנבחר להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה?
הצלחה לצד אכזבה. שחקני אחי עכו חוגגים בעונה שעברה | צילום: באדיבות אחי עכו

אחי עכו (ליגה ב')

למרות שהייתה הקבוצה המפתיעה בעונה שעברה, דווקא הצוות המקצועי שהוביל את קבוצת אחי עכו להצלחה: המאמן איברהים מנסור והיו"ר ששימש גם כמנהל מקצועי, קיסר חדאד, הודיעו על עזיבה.

כזכור, אחי עכו, בניגוד לכל הציפיות, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום השני בטבלה והעפילה לפלייאוף העליון. שם, זה כבר היה סיפור אחר ואחי עכו לא השכילה לשחזר את הצלחתה בליגה ולא הצליחה לזכות בכרטיס העלייה היחיד לליגה א'.

השאיפה של הצוות המקצועי הייתה לנצל את ההצלחה להמשכיות, אך המציאות טפחה על פניהם ובעקבות אכזבתם מגישתו של פטרון הקבוצה, סגן ראש עיריית עכו אדהם ג'מאל, הם החליטו לעזוב.

המאמן איברהים מנסור: "לא הסתדרנו מבחינה כספית והכל טוב. הייתה לנו עונה מצוינת, הרבה מעבר לכל הציפיות, וחשבתי שיהיה שדרוג ותהיה לזה המשכיות. כשהבנתי שהדברים לא הולכים להשתנות, אמרתי תודה רבה והחלטתי לחפש אתגר חדש".

אצל חדאד העזיבה יותר דרמטית, שכן זה קורה אחרי 17 שנים במועדון. במהלך השנים, היה חדאד אחראי גם על בית הספר לכדורגל של אחי עכו, דרך מחלקות הנוער ועד לקבוצה הבוגרת. לחדאד לא היה תפקיד מוגדר, והוא מילא במקביל מספר תפקידים: מאמן, מנהל, חובש, מגייס תרומות ולפעמים, בעת הצורך, גם אפסנאי.

חדאד: "אחרי 17 שנים במועדון, שבהם עשיתי כמעט הכל, נשחקתי מעומס העבודה. אחרי השנה המוצלחת שהייתה לנו בעונה שעברה, חשבתי שהמועדון ירצה להתקדם, אבל כשהבנתי שמה שהיה הוא מה שיהיה, החלטתי שאין טעם להישאר. היה גם סיבות אישיות שבגללן החלטתי לעזוב ואני מאחל לאחי עכו הצלחה בהמשך".

מי שמונה לתפקיד המאמן הוא פריד סכניני, שחוזר לקדנציה שלישית בקבוצה. סכניני, שבפעם האחרונה שלו בקבוצה עזב עוד לפני שהעונה בכלל נפתחה, מקווה שהפעם זה יהיה אחרת.

סכניני: "הבטיחו לי שדברים ישתנו ואני מאמין שזה באמת יהיה ככה. כרגע, רוב שחקני הסגל שהיו פה בעונה שעברה הביעו רצון להישאר. יחד עם עוד כמה שחקנים שאביא, נוכל לבנות פה קבוצה טובה".

יהיה קשה מאוד לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה

"אני לא מסכים, כי הליגה הייתה מאוד חלשה. אני מאמין שעם הסגל שהיה בעונה שעברה יישאר ועם עוד כמה שחקני חיזוק שאביא, אני מאמין שתהיה לנו עונה לא פחות מוצלחת".

מגרש האימונים של אחי עכו, בכניסה לעיר העתיקה, עובר בימים אלה שזרוע, מה שייאלץ את הקבוצה לפתוח את אימוניה (יום ראשון, 1 באוגוסט) בחוף הים.

סכניני: "הכושר הגופני הוא הדבר הכי חשוב באימוני טרום העונה. ב-4 בספטמבר יש מחזור גביע המדינה ושבוע לאחר מכן נפתחת הליגה. אנחנו צריכים להגיע לפתיחת העונה בכושר הכי טוב שיש ונעבוד קשה כדי שזה יקרה".

 

הצלחה לצד אכזבה. שחקני אחי עכו חוגגים בעונה שעברה | צילום: באדיבות אחי עכו

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות