fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שדה: תחרות בינלאומית לנוער מתקיימת בעכו

לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה שהשביתה כמעט את כל פעילות הספורט בישראל, נפתחה השבוע במרכז לטניס וחינוך בעכו תחרות טניס בינלאומית לגילאי 12-14. בתחרות, ע"ש דוד בן שושן, משתתפים מעל ל-100 טניסאים וטניסאיות
היה דמות חינוכית למופת. דוד בן שושן ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

לראשונה מאז פרוץ מגפת הקורונה שהשביתה כמעט את כל פעילות הספורט בישראל, התקיימה השבוע במרכז לטניס וחינוך בעכו תחרות טניס בינלאומית לגילאי 12-14, בשתי קטגוריות: בנים ובנות.

התחרות, שנפתחה ביום שני השבוע ותימשך עד יום שישי (18 בספטמבר) בהשתתפות יותר מ-100 טניסאים וטניסאיות מכל רחבי הארץ, נושאת את שמו של דוד בן שושן ז"ל, תושב עכו שהיה מחנך ומורה לחינוך גופני. בן שושן, שהיה דמות מוכרת ואהודה בעיר, פעל רבות ובמשך שנים למען קידום הספורט בקרב התלמידים הצעירים. הוא לימד בחטיבת הביניים אורט עכו במשך 35 שנים והיה גם מאמן נבחרת האתלטיקה של בית הספר. על פועלו הוא אף זכה באות הצטיינות בהוראה ובטיפוח החינוך. בנוסף, היווה בן שושן דוגמא אישית, חינוכית ומקצועית בחיי חטיבת הביניים והקהילה המקומית בעכו, כאשר עבור רבים מתלמידיו שימש כדמות אב גם לאחר שעות הלימודים. הוא נפטר בגיל 65 לאחר מאבק במחלה קשה.

התחרות, שהתקיימה בהתאם להנחיות משרד הבריאות, התנהלה בשיטת בתים והעניקה למנצחים נקודות דירוג בסבב האירופאי.

בין המשתתפים בתחרות גם מספר שחקנים מהמרכז לטניס בעכו, ביניהם: קארימאן בוקעי, שחר בן אריה, יובל נוריאל, ליאם ספוז'ניקוב, עדי ביטון, איתי עזרא, נרי קפלן, יגל ישראל, ליאור יעקב ומעיין ארליך.

מדובר בתחרות בינלאומית ראשונה שמרכז הטניס בעכו מארח מאז שנת 2017, אז נערכו בעיר מספר תחרויות בינלאומיות לבוגרים ונוער.

אלעד רוט, מנהל מרכזי הטניס והחינוך בעכו: "אנו נרגשים ושמחים לארח שוב תחרות בינלאומית לשחקני טניס צעירים ומבטיחים, שכולי תקווה שעוד נשמע עליהם בעתיד. זה ממש לא מובן מאליו שטניסאים וטניסאיות מכל הארץ, מגיעים אלינו לעכו, במיוחד בימים כאלה, כדי להשתתף בתחרות. אני מבקש להודות במילים חמות לעיריית עכו ולראש העירייה שמעון לנקרי, על הסיוע והעזרה הרבה בפעילות המרכז לטניס, לרווחת הילדים ובני הנוער, וכמובן למשפחת בן שושן, שהודות לתמיכתם יכולנו לקיים את התחרות בעכו. אין לי ספק שדוד בן שושן ז"ל, גאה במשפחתו שמנציחה את מורשתו הן במישור ההישגי והן במישור הערכי, במתן הזדמנות שווה לכל ילד וילדה, מכל המגזרים, לנצח במשחק החיים באמצעות ענף הטניס".

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות