fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס: מנהל חדש למרכז הטניס בעכו

מושיקו אליהו (31) מונה למנהל החדש של המרכז לטניס בעכו, במקומו של אלעד רוט, שניהל את המרכז בעשר השנים האחרונות וקודם לתפקיד בכיר במטה הראשי של מרכזי הטניס בישראל. אליהו: "כבוד גדול עבורי לקדם את הטניס בעכו"
מושיקו אליהו, המנהל החדש של המרכז לטניס בעכו | צילום: באדיבות המרכז לטניס

אלעד רוט, שניהל בעשור האחרון את המרכז לטניס בעכו, עזב ועבר לתפקיד בכיר במטה הראשי של מרכזי הטניס בישראל. במקומו, מונה לתפקיד מושיקו אליהו (31), תושב נהריה, שניהל עד לאחרונה את מרכז הטניס ביקנעם.

אליהו שיחק בצעירותו טניס, וגם אימן ילדים ונוער. המשימה הראשונה של אליהו תהיה ב-19 במאי, אז תפתח אליפות עכו הפתוחה, שתמשך כעשרה ימים. האליפות תהיה לכבוד חיים פינטו, מנהל התחזוקה המיתולוגי של המרכז לטניס בעכו. האליפות תחולק למספר קטגוריות: ילדים, נוער, גברים, נשים וזוגות.

אליהו: "כבוד גדול עבורי לקדם את הטניס בעכו. מרכז הטניס בעכו הוא מרכז ייחודי בשל השילוב הקיים בו הן ברמה התחרותית, הן ברמה הישגית והן ברמה הקהילתית. המרכז לטניס בעכו פועל לחיזוק מרקם החיים המשותפים בעיר ונותן מענה מעורר השראה גם לשחקנים בעלי צרכים מיוחדים.

"יש לנו שיתוף פעולה יוצא מן הכלל עם עיריית עכו ואני גאים שיש לנו את המשאבים הדרושים לרווחת ילדי עכו, יהודים וערבים כאחד, בעזרת מגוון תכניות טניס וחברה. הטניס הנו כלי מוביל בהשפעתו של התפתחות הילדים בכל המישורים, הודות לערכיו הייחודיים של המשחק. מזה כעשור, מהווה המרכז לטניס בעכו מוקד ספורטיבי וחינוכי עבור ילדי העיר, ויחד עם ראש העירייה שמעון לנקרי, הנהלת העירייה ושותפנו, נמשיך ונעצים את הפעילויות שלנו".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות