fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חתירה: עוד הישג ענק לחותרת הפראלימפית מורן סמואל

החותרת הפראלימפית מורן סמואל מכרמיאל, זכתה במדליית כסף במשחקים הפראלימפיים המתקיימים בטוקיו, יפן. סמואל, שזכתה במדליית ארד במשחקים הפראלימפיים בריו 2016, אמרה בסיום: "שמחה להיות שוב על הפודיום. הבטחתי לילדים שלי שאביא להם הביתה מדליה, ואני שמחה ומאושרת שקיימתי את ההבטחה"
גדולה ביפן. מורן סמואל עם מדליית הכסף | צילום: באדיבות לילך וייס

החותרת הפראלימפית מורן סמואל מכרמיאל, ממשיכה במסע הקסום שלה לכבוש כל פסגה אפשרית. אחרי שהגיעה למקום השלישי וזכתה במדליית ארד באולימפיאדת ריו ב-2016, זכתה סמואל במדליית כסף במשחקים הפראלימפיים שנערכים בטוקיו, יפן, אחרי שסיימה במקום השני במקצה יחיד ל-2,000 מ'.

דרכה של סמואל לעבר מדלייה אולימפית הייתה קשה לאחר שבשלב המוקדמות היא אומנם סיימה ראשונה, מה שהיה סולל את דרכה ישירות לשיוט הגמר, אך בהמשך הוחלט לפסול אותה עקב כיסא לא תקין. בעקבות החלטת השופטים עברה סמואל לבית הניחומים ומשם הצליחה להשיג את הכרטיס למקצה הגמר.

סמואל פתחה את השיוט מצוין והייתה קרובה מאוד למובילה, האלופה האולימפית בריגיט סרקסטיין מנורבגיה, וסיימה במקום השני עם תוצאה של 11:18.39 דקות.

סמואל הנרגשת סיכמה בסיום: "אין ספק שלהיות שוב על הפודיום, זה מרגש מאוד. יש לי מדליית ארד מאולימפיאדת ריו וכעת עליתי דרגה כשזכיתי במדליית כסף. אני שמחה ומאושרת. כל מה שרציתי זה לצאת מהאולימפיאדה עם חיוך ואני בהחלט עושה את זה. במקצה הראשון במוקדמות נפסלתי בגלל איזו טענה לכיסא לא תקין, אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי והמשכתי להיות ממוקדת מטרה. אני מרוצה מהתוצאה שהשגתי. היה שיוט בתנאים קשים ועשיתי את זה. הבטחתי לילדים שלי שאני חוזרת הביתה עם מדליה ואני מקיימת את ההבטחה".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות