fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השורדת הלאומית: הפועל עכו הבטיחה את מקומה בליגה

הפועל עכו רשמה ניצחון חוץ על הפועל נוף הגליל, 0:2 (משערים של ירין שרעבי ורז טוויזר) ומחזור אחד לסיום העונה הבטיחה את הישארותה בלאומית.
בישל וכבש. החלוץ הצעיר רז טוויזר (בלבן) מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין
בישל וכבש. החלוץ הצעיר רז טוויזר (בלבן) מהפועל עכו | צילום: אדריאן הרבשטיין צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו השלימה את משימת ההישרדות שלה בליגה הלאומית אחרי ניצחון חוץ על הפועל נוף הגליל, 0:2.

הפועל עכו פתחה מצוין וכבר בדקה ה-17 עלתה ליתרון ראשון. ירין שרעבי ניהל דאבל פס ברחבת המארחים עם רז טוויזר, וכשניסה להוציא רוחב, הכדור פגע ברגלו של מגן מקומי ומשם התגלגל מתחת לבטנו של השוער וחצה את קו השער, 0:1 לעכו. בדקה ה-44 הכפילה עכו את יתרונה. ווהיב חביבאללה הכניס כדור מדויק לרז טוויזר, שמתוך הרחבה הקפיץ כדור חכם ואלגנטי מעל השוער לפינה הרחוקה ופנימה, 0:2. יופי של ביצוע.

המחצית השנייה הייתה רדומה מעט כשעכו בעיקר גוננה על שערה במטרה להשיג את שלוש הנקודות שיבטיחו לה את ההישארות בליגה.

בעקבות הניצחון פתחה הפועל עכו פער של 10 נקודות מהפועל בני לוד, שחסרה עדיין שלושה משחקים. הפער הזה, למעשה מבטיח לעכו עונה נוספת בליגה הלאומית.

המאמן אלי כהן: "היה חשוב לנו לגמור את זה כמה שיותר מהר ולא להילחץ במחזור האחרון. אני שמח שעשינו את זה ושאפו ענק לכל השחקנים. אני בטוח שאם היו לנו שני חלוצים יעילים בהתקפה, היינו היום במקום אחר לגמרי בליגה ויכולנו בשקט להיות בפלייאוף העליון. הצגנו במהלך העונה כדורגל טוב ורק בחלק ההתקפי התקשינו. אל תשכח שהפועל עכו הייתה השנה בעלת התקציב הנמוך ביותר בליגה, ועם שחקנים צעירים שזו פעם ראשונה שלהם בליגה הלאומית. למרות כל הקשיים, עמדנו בכבוד במטרות שהצבנו לעצמנו. לא חרגנו ממגבלות התקציב ובנינו קבוצה ממושמעת ולוחמת. אני מקווה שבעונה הבאה התקציב יגדל טיפה ונוכל להיות פקטור משמעותי יותר בליגה".

מיד לאחר המשחק התקשר ראש עיריית עכו שמעון לנקרי למחזיקת זכויות הניהול בקבוצה קרן בן נשר, ובירך אותה על ההישארות בליגה. "אני גאה בך ובטוח ביכולתך להמשיך ולהוביל הפועל עכו", אמר לנקרי, והזמין את כל הקבוצה להתארח בלשכתו.

ביום חמישי (2 ביולי, שעה 20:30) תארח הפועל עכו את מכבי אחי נצרת למשחק שינעל את העונה.

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות