fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סימני חיים: ניצחון בכורה למאמן חיים לוי עם הפועל עכו

המאמן החדש של הפועל עכו חיים לוי הוביל אותה לניצחון חוץ גדול על הפועל כפר סבא, 0:2
שער בכורה במדי הפועל עכו. רועי שוקרני | צילום: אדריאן הרבשטיין
שער בכורה במדי הפועל עכו. רועי שוקרני | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

עידן המאמן החדש חיים לוי בהפועל עכו, נפתח ברגל ימין. אחרי רצף של 5 משחקים ללא ניצחון שקירבו אותה לתחתית והובילו לפיטוריו של המאמן אלון זיו, השיגה הפועל עכו במחזור האחרון ניצחון חוץ מרשים על הפועל כפר סבא מהצמרת הגבוהה, 0:2.

זה לא היה משחק גדול של הפועל עכו, בעיקר לא במחצית הראשונה שהיתה חלשה. הפועל עכו המשיכה להציג משחק טקטי, כמו בעידן המאמן הקודם אלון זיו, אבל מה שעבד לה הפעם בניגוד למשחקים קודמים, היה מזל וכדור שנכנס לרשת הנכונה.

ההתקפה שוב התגלתה כחסרת מחץ. אגיקו אייסון חלש מאוד וכך גם רותם חטואל, שנכנס כמחליף והרבה לאבד כדורים ולבעוט כדורי דרדלה שלא סיכנו כלל את שער המארחים. עיזאת חלאילה ואליאור סיידר, לא סקוררים גדולים, אבל מוסיפים התלהבות. ובאין התקפה, הישועה הגיעה דווקא מהקבוצה המקומית, שכבשה שער עצמי ומהקשר האחורי, רועי שוקרני, שכבש שער בכורה במדי הפועל עכו.

השער הראשון נכבש בדקה ה-78. אליאור סיידר שלח כדור באגף שמאל, המגן מיקי יאזו הגביה למרכז הרחבה ושחקן כפר סבאי, בניסיון להרחיק, בעט לשערו הוא, 0:1 לעכו. בדקה ה-90 חתם רועי שוקרני את התוצאה. סיידר הוציא כדור רוחב מאגף שמאל ושוקרני בעט כדור חד ומדויק מ-17 מ' לפינה ופנימה, 0:2.

מי שראויים למחמאות היו כל שחקני חוליית ההגנה ובעיקר השוער רום אילוז, שהיה מצוין.

המאמן חיים לוי, סיכם בסיום: "היו לנו דקות טובות ודקות פחות טובות, אבל בשורה התחתונה מה שחשוב זה שניצחנו. במהלך כל השבוע אמרתי לשחקנים שיאמינו בעצמם והחדרתי בהם את האמונה שאפשר לנצח. אני שמח שעשינו את זה. עם מעט יותר ריכוז בהתקפה יכולנו להבקיע יותר. כל הזמן אמרתי לשחקנים, גם כשהובלנו, שלא יסתגרו ושילכו קדימה. המטרה שלי היא שהפועל עכו תשחק חכם והתקפי, בלי פחד. אני מאמין ביכולות ובניסיון שלי להצעיד את הפועל עכו קדימה ובטוח שבכל משחק רק נתקדם, נשתפר ונהיה קבוצה טובה יותר".

בעקבות הניצחון, התרחקה הפועל עכו 5 נקודות מהקו האדום ו-4 נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה. הניצחון גם קירב את הפועל עכו 4 נקודות מהמקום השמיני, שמוביל לפלייאוף העליון. נזכיר רק, שלסיום העונה הסדירה נותרו 2 משחקים בלבד.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות